مرجع بازی کلش اف کلنز

دانلود نسخه های مود شده کلش اف کلنز

اپدیت جدید نسخه هک شده کلش اف کلنز (FHx-Clash of Clans)

اپدیت تابستان 96

هک کلش اف کلنز

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 


 

7.65.2 (FHx-Clash of Clans)نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز

FHx-Clash of Clans

اپدیت تمام نسخه های هک شده کلش اف کلنز

اپدیت جدید نسخه هک شده کلش اف کلنز (ورژن7.65.2)

اپدیت جدید نسخه هک شده کلش اف کلنز (ورژن7.65.2) dragon king

اپدیت جدید نسخه هک شده کلش اف کلنز7.65.2 (FHx-Clash of Clans)

برج دراگون

دانلود رایگان نسخه بینهایت جم

دانلود رایگان نسخه جدید هک شده کلش اف کلنز

دانلود رایگان نسخه هک شده clash of clans

دانلود رایگان هک کلش اف کلنز

دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز (ورژن7.65.2)

دانلود هک کلش

دراگون کینگ(Dragon King)

ملکه والکری (val

ملکه والکری (valkyrie gueen)

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز 7.65.2FHx-Clash of Clans اردیبهشت 94

نسخه هک شده دراگون کینگ(Dragon King)

نسخه هک شده کلش اف کلنز (ورژن7.65.2) دراگون کینگ

هک کلش

هک کلش اف کلنز

علیرضا

نظرات (۱۶۷)

سلا میشه بگید چرا بازی نمیاد اون بنفشه پر نمیشه  

:-)

چرا وقتی واردش میشم نمیاره همش ارور میزنه

 

سلام بینهایتشو چجوری پیداکنم

 

سلام لینک وانلود کلش fhx رو میفرستید

به سرور اصلی متصله؟ 

سلام ممنون از خدمات خوبتون لطفا برای مطلع شدن از اخبار روز ورزشی به وبلاگ من به آدرس jarimeh.blogfa.com مراجعه نمایید.

 

سلام چرا داخلش نمیره

چرا نمیره تو

تو اپدیت جدید چی اضافه شده ؟ کسی میدونه ؟

سلام میشه بروز رسانی جدید این کلش رو بزاریداگه میشه لینکش رو بصورت پیام بهم بدین شمارمم زیره👇👇:
09221987954
سلام چرا اور میده
ترو خدا کلش FHX نصب نمیشه چطور کنم نصب بشه

دانلود نمی شود
ابوالفضل
سلام من وقتی وارد کلش هک شده میشم   با اینکه اینترنت قوی هست میگه دوباره امتحان کنید چرا



۲۵ دی ۹۶، ۲۲:۱۳
پاسخ:
سلام
آپدیت جدید نصب کنید
سلام کد.م نسخه کینگ دراگ و... داره لطفا بهم بگین به سایتتون سر میزنم ممنون اگه تستش نکردین یکی که تستس کرده بگه ممنون از سای خوبتون
دانلود نمیشه
باید ف ی ل ت ر ش ک ن داشت
۲۳ مرداد ۹۶، ۱۵:۵۷
پاسخ:
خیر 
از کجا دانلودش کنم
سلام از کجا بفهمم کی و کدوم سرورها آنلاین هستند لطفا سایتشو بفرستید ممنون
سلام نسخه ایی که همه کینگ هست کدوم لینکه
۱۶ مرداد ۹۶، ۱۶:۲۰
پاسخ:
سلام
نمیدونم عزیز خودتون چک کنید 
لینگ دانلودی که همه سربازاکینگن کجاست ؟؟؟
کدوم لینگش تمام سربازاکینگ هستن من به هوای اون میخام دانلودکنم
چجوری دانلود کنم ؟ اصلا جایی ننوشته دانلود
۱۵ مرداد ۹۶، ۲۲:۱۵
پاسخ:
بعد از پرداخت هزینه لینک دانلود نمایش داده میشه


چرا اون خط بنفشه پر نمی شود

۱۲ مرداد ۹۶، ۲۲:۲۹
پاسخ:
سلام
سرور شلوغ باشه یا افلاین پر نمیش باید ساعت های دیگه وارد بشید
عالیه ولی پیدا کردن دانلودش کمی سخته 
سلام عالیه چرا همش میزنه متوقف شده است میاد بیرون؟؟؟؟؟؟
۲۴ تیر ۹۶، ۲۳:۴۴
پاسخ:
سلام
به علت وجود باگ که در آپدیت های بعدی مشکل احتمالا رفع خواهد شد 

کجا دانلود کنم
۲۱ تیر ۹۶، ۲۰:۵۳
پاسخ:
داخل همین مطلب
سلام.من وقتی میام بیرون یک چند دقیقه قبل میره و میگه اتصال قطع شد بعد میزنم رو دکمه ی تلاش مجدد یا همچین چیزی بعد نمیاد بعد مجبورم برم بیرون و دوباره بیام و اصلا ملکه والکیری کینگ هوگ و... نداره. ولی خوبه بعد اگه تا آخر تمام چیز رو خرج کنی دیگه انگار هک نیست حالا این خوبه ولی وقتی میرم تو گلوبال خیلی ها عربی هستن. اگه میشه راهنمایی کنید بجز اونی که از هکی در میاد
۸ فروردين ۹۶، ۱۷:۱۶
پاسخ:

آیا این نسخه ها به بازی اصلی من لطمه می زند و یا سوپر سل ما را بن می کند ؟

– خیر ، سرورهای بازی جدا از سرورهای بازی اصلی شما است و مشکلی در بازی اصلی شما بوجود نمی آید ، هر کدام از این بازی ها امکانات متنوع خودش را دارد و سربازهای مختلف و امکانات ویژه خودش را دارد و جم و طلا و اکسیر نامحدود برای انجام هر کاری را دارد.

-آیا بازی Save میشود ؟ آیا می توان از طریق این بازی ها به بازی اصلی خودمان متصل شویم ؟

– در صورت ریست نشدن سرور بازی سیو میماند-خیر چون به علت جدا بودن سرورهای بازی ، مانند این است که شما یک بازی مستقل را بازی می کنید و ارتباطی با بازی اصلی کلش ندارد و شما نمی توانید با آن ارتباط برقرار کنید .

این بازی ها به چه دردی می خورند و چه فایده ایی دارند ؟

– از این بازی ها می توان به عنوان آشنایی بیشتر از بازی کلش آف کلنز سود برد و تا قبل از رسیدن به Level های بالاتر ، لذت استفاده از سربازها و نحوه استفاده از آن را فرا گرفت و بیشتر با آن آشنا شد


پیشنهاد میکنم همه سرور هارو دانلود کنید چون بعضی از سرور ها به علت شلوغی قطع وصل میشه 




چرا منو تحریم کرد راهنمایی کنید خواهشا

۳ اسفند ۹۵، ۲۱:۰۵
پاسخ:
سلام لطفا بگوید چرا وقتی من کلش را باز  می کنم ابدیت می خواد چجوری ابدیت کنم

۱ اسفند ۹۵، ۱۹:۴۳
پاسخ:
سلام کدوم نسخه
سلام چطوری دانلود کنم لطفا سریع جواب بدید میزنم رو لینک نمیاد
سلام من از کجا باید دانلود کنم
سلام من از کجا باید دانلود کنم
سلام کدام از این لینک ها کلش هک وسرباز های بزرگ دارد
سلام کدام از این لینک ها کلش هک وسرباز های بزرگ دارد
۲۷ بهمن ۹۵، ۱۶:۲۲
پاسخ:
سلام من وقت نکردم همه رو تست کنم خودتون نصب کنید ببینید
سلام من الان دقیقا از کجا باید نصب کنم
سلام  من از کجا باید دانلود کنم؟؟
۲۳ بهمن ۹۵، ۲۱:۲۴
پاسخ:
سلام اخر مطلب لینک های دانلود گزاشتم
محسن عسگری
سلام و با عرض خسته نباشید میخواستم یک سوالی بکنم 
ببخشید این سرور ها بعضیاشون انلاینه منم میرم ولی شلوغه نمیره 
اینا همیشه شلوغ هستند
محسن عسگری
سلام و با عرض خسته نباشید میخواستم یک سوالی بکنم 
ببخشید این سرور ها بعضیاشون انلاینه منم میرم ولی شلوغه نمیره 
اینا همیشه شلوغ هستند
۲ اسفند ۹۴، ۰۴:۴۶
پاسخ:
ساعت های دیگه وارد بشید
باسلام..من سه سرورش رو دان کردم چرا        try againمیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۵ بهمن ۹۴، ۰۵:۰۲
پاسخ:
ساعت های دیگه وارد بشید
erfan جهانی پور
سلام
میخوام بدونم که چه شکلی میشه دانلودش کنم 
و اینکه برنامش پولیه؟
ممنون میشم جواب بدین
۲ بهمن ۹۴، ۰۰:۵۰
پاسخ:
سلام
اموزش دانلود اخر مطلب هست .پولی نیست عزیز
سلام نسخه تان هال ۱۱ هم بزارید خیلیی ممنون باتشکر
۲۰ آذر ۹۴، ۰۷:۵۳
پاسخ:
سلام
 فعلا برنامه اصلیش به روز نشده ماهم منتظریم عضو کانال تلگرام بشید اپدیت اومد اطلاع میدیم
کدومش بهتره؟؟؟؟..........AیاBیاC
۲۰ آذر ۹۴، ۰۷:۵۱
پاسخ:
سلام
از رو بنر ها چک کنید هر کدوم انلاین دانلود کنید
کدوم سرور بهتره A   B   C  
۱۸ آذر ۹۴، ۲۳:۰۹
پاسخ:
سلام
از رو بنر چک کنید هر کدوم انلاین دانلود کنید

ماهان موسوی
میتونی بهم بگید چتوری سایت اینجوری درست کنم
۲۱ آبان ۹۴، ۰۶:۰۸
پاسخ:
داخل بیان عضو شید و وبلاگ جدید بسازید
http://blog.ir/
چرا نمیتونم دانلودش کنم
۱۵ آبان ۹۴، ۰۲:۳۶
پاسخ:
مشکل کجاست عزیز؟
مصطفی بخشی
من اپدیت رو چطوری دانلود بکنم لینکش کجاست

۱۳ آبان ۹۴، ۰۰:۱۲
پاسخ:
این نسخه نیاز به اپدیت نداره

من نسخه جدید روو هم دانلود کردم ولی باز میزنه ک باید اپدیت کنم.
چیکار کنم؟
۲۵ شهریور ۹۴، ۰۸:۳۵
پاسخ:
کدوم سرور؟
همه نسخه ها و لینکهای دانلود اخرین ورژن هستن
سر لودینگ میمونه و حرکت نمیکنه داد
۲۸ مرداد ۹۴، ۰۹:۴۸
پاسخ:
سرور افلاین باشه وارد نمیشه 

چک کنید هر وقت انلاین بود وارد بشید
سلام. چرا ف*ی*ل*ت*ر--------ش*ک*ن رو اینطوری مینویسید؟؟؟؟ :-|
۲۱ مرداد ۹۴، ۱۰:۴۵
پاسخ:
ربات پیدا کنه فیل*تر میکنه 
سلام راسته که میگن نسخه های هک شده رو سوپرسل میفهمه و بعد از یک هفته اکانت اصلی کلش رو ازت میگیره?
۷ مرداد ۹۴، ۲۳:۴۵
پاسخ:
خیر چون این نسخه ها روسرور سوپرسل نیست سرورها خصوصی
مرتضی میرزایی
سلام این نسخه ی جدیدcمیاره
موری میرزایی
سلام به همه چرانسخه نمیاره
سلام خسته نباشید .....بازی رو دانلود کردم نصبشم کردم ولی وقتی بازی رو اجرا میکنم همون اول این ارور رو میده
update is available
باید چیکار بکنم لطفا راهنمایی کنید.

۱۵ تیر ۹۴، ۰۷:۲۰
پاسخ:
اپدیت جدید گذاشتم دانلود کنید
امیرحسین شهریاری
وبلاگتان خیلی خوبه بازی را دانلود کردم لود میشه ولی وقتی بازی می کنم میرم بیرون از اول شروع میشه با این حال که سیوش می کنم.
۱۵ تیر ۹۴، ۰۶:۵۸
پاسخ:
چون سرور بیشتر مواقع ریست میکنن...دست منو شما هم نیست
امیرحسین شهریاری
ببخشید چطوری بازی را saveکنم.
سلام من یک باز این برنامه fhx رو نصب کردم بعد حذف کردم حالا میخوام دوباره نصب کنم پیغام app not intalled میده  میشه راهنمایی کنید .
ممنون
۱۵ تیر ۹۴، ۰۶:۲۶
پاسخ:
سلام
اپدیت جدید نصب کنید

سلام 
می خواستم یه نکته بگم
اسم کلنتون نباید فارسی باشه
۹ تیر ۹۴، ۱۴:۳۳
پاسخ:
متوجه نشدم دوست عزیز
کدوم سزور بهتره a یا b ؟
۳ تیر ۹۴، ۱۲:۴۱
پاسخ:
b
کدوم را دانلود کنیم سرور AیاB
۲۶ خرداد ۹۴، ۱۶:۲۸
پاسخ:
B
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
فی*ترش*ن ممنوعه اصلا هر کاری می کنم نصب نمیشه شما فی**رش*ن رو از چه سایتی نصب کردین؟؟
۲۵ خرداد ۹۴، ۱۵:۴۹
پاسخ:
من استفاده نمیکنم عزیز
امیر حسین ناصری
باسلام چرا زمانی که ان لاین هستن نمیاره 
ببخشید من از سایت شما 3تا کلش  گرفتم ولی تو fhxهمش میاد از اول هی ریست میشه  هر کارم میکم god of gemeبا Zapبالا نمیایند من سرور ها شو نو هم چک کردم نمیاد کمک کنید لطفا 
من اخرش نفهمیدم چی شد داداش الان اگه من اینو نصب کنم کلش حذف میشه این جا گزینش میشه؟
دوم اینکه ایا اینو نصبیدم میتونم وارد اکانت خودم که لول 88 هست وارد شم؟
ایا وارد شدم این که کارگر خریدم اونا سیو میشه و اگه حذف کنم و دوباره نخسه اصلی رو نصب کنم همه کار گر ها سر جاشه یا میاد همون سه تا میشه؟؟؟
۲۲ خرداد ۹۴، ۱۱:۳۶
پاسخ:
خیر
سلام داداش
ازسایت خوبت ممنونم
داداش یه مشکل بعد یه چند وقت بازی بالا نمیا تو هرزمانی که باشم حتی با *ف*هم امتحان کردم اما نمیشه راه حل رو اگه میدونی بهم بگی ممنونت میشم
۲۲ خرداد ۹۴، ۱۱:۰۹
پاسخ:
اگه سرور افلاین باشه نمیاد
اطلاع از وضعیت سرورها
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون   من این نسخه رو دانلود کردم ولی توش نمیره  از فی**ر ش*ن هم استفاده کردم هی ریاستارت میشه
۲۱ خرداد ۹۴، ۱۶:۴۵
پاسخ:
بازی دوباره نصب کنید و چندقیقه صبر کنید..هروقت سرور انلاین بود وارد بشید
آقا من از صبح تا شب می خوام برم توش هی try again می کنه.چیکار کنم؟
۲۱ خرداد ۹۴، ۱۰:۳۱
پاسخ:
اطلاع از وضیعیت سرورها
سلام خیلی خوبه ولی حالاها چرا وقتی وارد برنامه میشم تو دانلود کانکت زود زود میره از اول میاد انگار هنگ میکنه 

لطفا کمکم کنید.
۲۱ خرداد ۹۴، ۱۰:۲۸
پاسخ:
چند بار امتحان کنید اگه وارد نشد برنامه رو دباره نصب کنید 
سلام علی رضا جان داداش یه مشکلی در مورد سایتم دارم منم با بلاگ بیان ساختم ولی هر کاری میکنم نمیتونم یه هکس رو روی پست هام بزارم که قابل مشاهده باشه الان میخوام عکس بزارم میگه با لینک باید بزارم اونم که بزارم نمیشه برای شما راحت میاره عکسارو رو صفحه....‌.....راستی چطوری صفحه های جداگانه بسازم....اگه راهنماییم کنین خیلی ممنون میشم .
۱۹ خرداد ۹۴، ۱۲:۰۵
پاسخ:
از لینک زیر استفاده کنید
امیرحسین استوار
عالیه بسیارقشنگه خدا هرچی میخوای بهت بده ممنونم برادر
ببخشید یه سوال
چند روزه تو بازیه fhx میرم لودش پر میشه ولی از بازی میاد بیرووووون و میگه توقف اجباری لطفا سریع جواب بدین
۱۶ خرداد ۹۴، ۱۳:۲۵
پاسخ:
سلام بازی دوباره نصب کنید 
مهدی محودی
سلام به مدیر محترم سایت.می خواستم بدونم چطوری میشه از وضعیت سرور مطلع شد ؟( از کجا بفهمم سرور آنلاینه یا آفلاینه؟ )
۱۴ خرداد ۹۴، ۰۸:۱۹
پاسخ:
سلام باید چطوری دانلود کرد اعصابم خورد شد
۱۲ خرداد ۹۴، ۱۰:۰۶
پاسخ:
سلام
وقتی وارد اپلود بوی میشید،اونجایی که زده دانلود با سرعت کم روانتخاب کنید ،بعدش یک تایمر میاد،سی ثانیه بعد،پایین تز از   اون تایمر،زده  ساخت لینک دانلود،اون رو بزنید،بعد یک صفحه باز میشه،اونجا  زده دانلود فایل،اون رو  ک بزنید،دانلود میشه
سلام دوست عزیز خیلی ممنون از هک من دانلود کردم میاد بالا رو لودینگ لاگینگ فیلد میده چیکار کنم؟؟؟
۷ خرداد ۹۴، ۰۴:۱۰
پاسخ:
سلام
احتمالا سرور افلاین وقتی سرور افلاین باشه یا شلوغ لود نمیشه
باید ساعت های دیگه وارد بشید
سلام من خیلی از سایت خوبتون خوشم میاد میخواستم بگم که چرا تو نسخه god of gemتا که لود میشه از بازی  میپره بیرون با تشکر 
۵ خرداد ۹۴، ۰۲:۱۷
پاسخ:
سلام گفتم که بازی دوباره نصب کنید
سلام من این نسخه رو دان کردم ولی لوادینگ پر نمیشه میزنه تری اگین چه کار کنم کی باید برم تو بازی؟
۲ خرداد ۹۴، ۱۹:۵۰
پاسخ:
سلام 
توی مطالب توضیح دادم
اگه سرور افلاین باشه یا شلوغ لود نمیشه
لینک دانلود خراب است یا پاک شده لطفا رسیدگی کنید
۲ خرداد ۹۴، ۰۷:۵۵
پاسخ:
سلام داداش سایتت خوبه انواع هک رو داری فقط یه سوال داشتم...من اکثر اوقات که میرم وارد نمیشه ارور میده همه هک ها نمیدونی چه ساعاتی خوبه وارد بشم؟ :)) 
۲۹ ارديبهشت ۹۴، ۰۴:۰۱
پاسخ:
هروقت سرور انلاین بود و شلوغ نبود 
سلام ببخشید این نسخه ی هک به نسخه ی اصلی که اصیب نمیرسونه
۲۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۶:۵۴
پاسخ:
خیر چیزی نمیشه 
لینک دانلود کجاست دانلو را میزنم میگه دانلود پر سرعت یا کم سرعت بعد هر کدومه شون را میزنم دانلود نمیشه
۲۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۶:۵۳
پاسخ:
سلام
وقتی وارد اپلود بوی میشید،اونجایی که زده دانلود با سرعت کم روانتخاب کنید ،بعدش یک تایمر میاد،سی ثانیه بعد،پایین تز از   اون تایمر،زده  ساخت لینک دانلود،اون رو بزنید،بعد یک صفحه باز میشه،اونجا  زده دانلود فایل،اون رو  ک بزنید،دانلود میشه
سلام سایت خیلی خوبی دارین ممنون
اﻳﻦ ﭼﻂﻮﺭﻱ ﺩاﻧﻠﻮﺩ ﻣﻴﺸﻪ.ﺭاﻫﺸﻮ بهﻫﻢ ﺑﮕیﻳﺪ.ﻫﺮﻛﺎﺭﻱ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺩاﻥ ﻧﻤﻴﺸﻪ
۲۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۶:۴۴
پاسخ:
سلام
وقتی وارد اپلود بوی میشید،اونجایی که زده دانلود با سرعت کم روانتخاب کنید ،بعدش یک تایمر میاد،سی ثانیه بعد،پایین تز از   اون تایمر،زده  ساخت لینک دانلود،اون رو بزنید،بعد یک صفحه باز میشه،اونجا  زده دانلود فایل،اون رو  ک بزنید،دانلود میشه
ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺩاﻧﻠﻮﺩ ﻛﺮﺩﻧﺸﺪﻩ ﻣﺸﻜﻞ ﺩاﺭﻡ ﻣﻴﺸﻪ ﻛﻤﻜﻢ ﻛﻨﻴﺪ
۲۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۶:۳۲
پاسخ:
کدوم قسمت مشکل دارید؟
سلام من هک را نصب کردم اما پولش بی نهایت نشوده است
نمیشه دان کرد
۲۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۶:۲۳
پاسخ:
موقع دانلود وی*پی*ان خاموش کنید

یعنی چی سیو نمیشه من میام بیرون بازم لولم رو 9 هست

سلام من هرموقع میرم تو بازی لودینگش پر میشه امه خود به خود میندازه بیرون!! میشه راهنماییم کنید که چیکار کنم؟؟ ممنون میشم
۲۷ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۳۶
پاسخ:
معمولا نباید اینجور باشه بازی پاک کنید دوباره نصب کنید
سلام ببخشیذ این لولش بالا نمیره؟
۲۶ ارديبهشت ۹۴، ۲۱:۵۷
پاسخ:
لول بالا میره ولی سیو نمیشه
سلام من چند راز بازی کردم درست بود ولی الان که لود میشه در میاد راهنمایی کنید
چرا fhx   برای من تاوان حال 11 ندارد؟ ممنون میشم ج بدین
۲۶ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۱۱
پاسخ:
تغیرات میدن داخل بازی الانم تاوان هال 11 نداره
من چطوری دانلودش کنم پس؟؟
علیرضا اکبری
عالللیییییییههههههه
علیرضا اکبری
سایت تون عالیه و بخوصوص کلش یه سوال داشتم چرا وقتی تو کلش لول خودم رو بالا می برم و بعد دوباره وارد بازی میشم لول پایین است؟
سلام . بعضی ها توی دانلود مشکل براشون پیش اومده  که این مال سایت نیست بلکه از اشکالات اپلود بوی که اگر دیدید دانلود خراب بود . باید برای بار دوم فایل رو دانلود کنید یا وقتی دانلود شروع شد برای چند ثانیه استپش کنید و دوباره شروع کنید بعد فایل ها به راحتی و بدون مشکل دانلود میشوند.با تشکر
من بغضی وقت ها که اتک میزنم پشت پولاشون ی منفی زده قضیش چیه؟
۲۱ ارديبهشت ۹۴، ۲۲:۰۷
پاسخ:
منفی تاحالا ندیدم
احسان رسولی آذر
سلام دستتون درد نکنه واقعا جالب بود اما میشه وقت دقیق انلاین بودن سرورو بفرمایید لطفا ممنون میشم
۲۱ ارديبهشت ۹۴، ۲۱:۵۸
پاسخ:
سلام
ساعت مشخصی نداره 
سایتتون رو دست نداره    مرسی از سایت خوبتون

۲۰ ارديبهشت ۹۴، ۲۰:۲۳
پاسخ:
مرسی عزیز
چرا لودینگش پر نمیشه ترو خدا کمک کن
سلام
من برای سیو کردن کلش اصلی هم نیاز به ف*ل*ت*ر*ش*ک*ن دارم
می شه یکی معرفی کنی
یا لینک رو بزاری
۲۰ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۱۸
پاسخ:
ندارم
سلام من دانلود کردم نوشته مشکل در تجزیه چیکار کنم؟

۲۰ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۰۹
پاسخ:
یا فایل ناقص دانلود کردبن یا گوشیتون اندروید 5  
سلام خیلی عالییه اما فقط یه مشکل داره اونم اینه که من وقتی میرم داخل بازی بعد از این که 10 الی 15 دقیقه بازی کردم میگه connection error و هرچی میزنم try again بازم همینو میگه ولی وقتی که بعد ازاین پیغام از برنامه خارج میشم و دوباره میرم داخل بستگی دارد گاهی وارد بازی میشه گاهی بدون خاموش روشن کردن گوشی نمیاد مشکل کجاست ممنون
در ضمن من با wifi وارد بازی میشم

۲۰ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۰۴
پاسخ:
داخل مطلب توضیح دادم ...
با سلام خدمت شما دوست عزیز من از طرف خودم و تمامی نویسندگان هکر وان گیم از شما دعوت می کنیم که به بخش هک کلاش اف کلنس ما بپیوندید و نویسنده هکر وان گیم شوید ویک اکانت vip در اختیار شما قرار میگیرد.اگر جواب شما بله هست به ایمیل ما بفرستید.




با تشکر فراوان مدیر هکر وان گیم
سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون من همین بازی رو از ی سایت دیگه 25000 تومان خریدم و وقتی اپدیتش اومد گفت باید دوباره پول بدید ولی شما رایگان گذاشتید که خوبی شمارو نشون میده
۲۰ ارديبهشت ۹۴، ۰۰:۴۳
پاسخ:
داداش  اصلا به اینجور چیزا پول نده ...اینا همشون رایگان هستند
یه نسخه درس کن که بشه مشترکی اتک داد من و دوستم در یک اتک عالی میشه
زندگی حلالت باشه
۲۰ ارديبهشت ۹۴، ۰۰:۵۶
پاسخ:
ممنون
چه طوربروزش کنم
۲۰ ارديبهشت ۹۴، ۰۱:۰۲
پاسخ:
قبلی پاک کنذ جدید نصب کن
امین بدیع نیا
دمت گرم سالار .اگه سرور این بازی آفلاین باشه نمیشه رفت تو بازی؟ :-) 
سلام دوست عزیز من نمیتونم دانلود کنم لطفا راهنمایی کنید
۲۰ ارديبهشت ۹۴، ۰۰:۱۸
پاسخ:
کجاش مشکل داری بگو راهنمایی کنم؟
واقعا مرسی بعضی سایت ها پولی گذاشتن مرسی که رایگان گذاشتید
۲۰ ارديبهشت ۹۴، ۰۰:۵۹
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام میخواستم بگم واسه چی داخل بازی نمیره.اصلا بالا نمیاد
ای بابا داداش این که اصلا لود نمیشه چرا??
۱۹ ارديبهشت ۹۴، ۱۴:۴۹
پاسخ:
داداش 2 دقیقه وقت بزار مطلب بخون ن وقت مارو بگیر ن خودتو اذیت کن
اقا  چرا لود نمیشه ?
من نصب کردم ولی وقتی که میرم دخلش اون بنفشه که پایین هست پر نمیشه چه کار کنم؟؟؟ 
۱۹ ارديبهشت ۹۴، ۱۴:۰۸
پاسخ:
سرور افلاین باشه لود نمیشه
اطلاع از وضعیت سرور بازی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
ممنون از زحمات شما که این نسخه رایگان را در اختیار ما قرار دادین.
من نسخه جدید این بازی رو دانلود کردم وقتی میرم تو بازی میرم ارور میده با فی*ترش*ن میرم باز ارور میده میزنه سرور غیره فعاله یا شلوغه تروخدا بم بگین می برم که سرور خلوت باشه تورخدا بم بگین
۱۹ ارديبهشت ۹۴، ۱۴:۰۱
پاسخ:
سلام
اگه سرور افلاین باشه یا شلوغ میشه لود نمیشه اول چک کنید ببینید سرور انلاین بود وارد بشید
نسخه 1.4  خوبه در حال حاضر
کسانی میگن مشکل داره هیچ مشکلی نداره مخصوصا نسخه پنج که الان من دارم بازی می کنم
سلام 
 ممنون از سایت خوبتون
 من دانلود کردم نصب کردم بازی کردم
 علی بود 
 من که خیلی راضی بودم
چطور میشه نسخه دو رو دانلود کرد؟ سریعا جواب بدید مرسی
سلام من الان اگه دانلود کنم از طریق کامپیوتر بعد این فایل رو انتقال دادم تو گوشی و نصبش کردم...لازمه نسخه اصلی رو پاک کنم؟؟؟
۱۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۳:۴۸
پاسخ:
خیر 
سلام ببخشید برای ios هم هست
۱۸ ارديبهشت ۹۴، ۱۳:۳۵
پاسخ:
در حال حاضر خیر ولی اگه بیاد میزارم
با سلام
 
 من الان نصبش کردم بالا نمیاره چرا؟با وای فای ونتم زدم نیاورد؟لطفا سریع جواب بدید؟

۱۸ ارديبهشت ۹۴، ۰۲:۲۰
پاسخ:
سرور افلاین باشه نمیاره
 باسلام 
 
 می خواستم بگم من تازه نصب کردم باوای فای می زنم نمیاره با نتمم می زنم باز نمیاره چرا؟مرسی لطفا سریع 
 
 جواب بدید؟

مهرداد رسول زاده
ببخشید منظورتون از سایت های سواستفاده گر من بودممن که همه ی لینگ هام مال خودمه و کپی هم نمی کنم که
خیلی ممنون. دمت گرم
سلام،ممنون از این که نسخه هایه هک کلش اف کلنز رو به صورت رایگان میزارید،واقعا شما مرد هستید نه اون حروم زاده ها که برایه دو تومن پول این بازی رو میزارن،واقعا دمتون گرم،کارتون درسته،خیلی خیلی ممنون از لطف شما،واقعا عالیه
من نمی تونم دان کنم 
سلام .
من دیروز که بازی کردم راحت اومد اما  الان وقتی میخوام برم تو بازی خودش میندازه بیرون!!!
میشه لطفا راهنماییم کنید که چیکار کنم؟؟؟  فقط زود خواهشا
۱۷ ارديبهشت ۹۴، ۰۰:۵۶
پاسخ:
سلام بازی پاک کنید دوباره نصب کنید
اقا درست شد ممنون
۱۶ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۳۵
پاسخ:
خداروشکر  (:
فکر کنم رو گوشی من مشکل داره مشکل از لود نیست مشکل اینه اصلا باز نمیشه
اون وقت یعنی نسخه شیش پولیه؟
۱۶ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۲۶
پاسخ:
احتمالا از گوشی باشه نسخه های دیگه هم نصب کنید اگه نصب نشد مشکل از گوشیته
نه داداشم پولی نیست  
من چند روزه بازیو گرفتم راحت بازی میکردم ولی امروز میرم تو بازی میپره بیرون به لودینگ هم نمیرسه
راستی واقعا اپدیت شماره شیش رو به همه نمیدین؟
۱۶ ارديبهشت ۹۴، ۱۶:۵۴
پاسخ:
نسخه 5 الان تست کردم  وبدون مشکلی وارد بازی شد
نسخه جدید که همون 6 میشه بله به همه داده نمیشه...
اپدیت شماره ی 6 کی می اید چون وقتشه
۱۶ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۰۸
پاسخ:
سلام  
به علت سو استفاده بعضی از سایت ها نسخه 6  اگه بیاد به همه داده نمیشه  (:
سلام داداش امکان بن شدن یعنی همون اخراج شدن از بازی هست
۱۶ ارديبهشت ۹۴، ۱۴:۵۷
پاسخ:
بله امکانش هست اخراج بشید
چراتوبرنامه میرم درمیادمیره تودانلودها

ببخشید برای چی بعد از اینکه یک بار وارد این بازی میشیم دیگه میایم بیرون میریم داخل بالا نمیاد میخواستم بدونم این مشکل تنها برای منه؟
۱۶ ارديبهشت ۹۴، ۱۳:۴۰
پاسخ:
خیر واسه همه این مشکل هست  چون سرور بازی همیشه انلاین نیست
بچه ها مشکلم حل شد نصبش کردم حالا وقتی وارد بازی میشم میندازم بیرون
سلام.ببخشید بچه ها میشه کمکم کنید لطفا.وقتی دانلود میکنی مستقیم نصب نمیشه و یک فایل باز میشه .میشه بگین چیکار کنم
سلام. 
 من نسخه هک شده  ی دیگه ام دارم ممکنه مشکلی پیش بیاد؟؟؟
۱۶ ارديبهشت ۹۴، ۱۳:۳۶
پاسخ:
خیر
خیلی عالیه من خیلی دوست دارم
دوست عزیز سلام

بازی من لوود نمیشه چرا؟
۱۵ ارديبهشت ۹۴، ۲۰:۱۶
پاسخ:
سرور افلاین  باشه یا شلوغ لود نمیشه

سلامو گوشی من galaxy s5 هست ولی وارد بازی نمیشه پیغام FHX has Stopped میده


چیکار کنم!!!؟؟؟
۱۵ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۲۶
پاسخ:
فایل نصبی سالمه
مشکل از گوشی شماست فایل اجرا نمیکنه
سلام خیلی بازی تون خوبه من اپدیتش کردم خیلی سرعتش عالی شد من برای همه لینک سایت شما گذاشتم و ورژن جدیدش خیلی باحال ممنون ازتون
۱۵ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۱۲
پاسخ:
سلام
ممنون از شما
پیروز باشید
mohammad راهداری
سلام  یه سوال چرا لیول سیو نمی شه 9 هست اول بازی بعد ک بالا میبری باز که از بازی بیرون بیایی از دوباره بری باز میشه 9 چیکار کنم خواهشا بگین
۱۵ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۱۰
پاسخ:
لول سیو نمیشه ...شاید در اینده این مشکل هم حل شد
سلام ببخشید یه عکس از دراگون تاور هم قرار بدید
با سلام خدمت شما مدیر گرامی خواستم بهتون بگم

سایته بسیار خوب و مفیدی دارید فقط اگه طراحی میخواهید و کارهای دیگه مثل آپلود سنتر,نویسندگی رو من

حساب کن.

اگه طراحی میخوای من براتون رایگان میزنم و سایت هم میتونیم به توافق برسیم .

(با تشکر)

{مدیر گروه طراحی کیوت طرح(پوریا)}
نمیتونم دانلود کنم میشه راهنمایی کنید خیلی ممنونم 
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۲۱:۰۷
پاسخ:
دیدگاه رو بخونید 
خیلی عالی. من فقط از این نسخش خوشم میاد و از نسخه Project Zap. به نظر من این بهتر از اون یکیه باز. امید وارم تو نسخه های بعدی بشه یه ربطی به سرور های اصلی کلش هم داد طوری که بشه اونایی که هک نیستن رو زد :)))
با این حال دستتون درد نکنه.
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۲۱:۰۵
پاسخ:
ممنون
عالی
سلام چرا من تا حالا نرفته تو بازی اصلا لود نمیشه فقط یک تا اخرش رفت و وایسادم ونرفت
دستتون درد نکنه از اینکه دراگون تاور و دراگون کینگ داره خوشحالم
اقا این واقعیه ????
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۴۲
پاسخ:
این نسخه ها ربطی به سرور اصلی کلش نداره یعنی شما یه دهکده دیگه دیگه دارید با همه چی بینهایت
سلام نمیدونم چکار کنم دانلود شه
قدیم راحت دانلود می شد اما حالا وقتی گزینه دانلود رو میزنی ی سایت دیکه باز میشه که نوشته سرعت کم یا سرعت زیاد خواهش می کنم کمک کنید
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۷:۲۹
پاسخ:
وقتی وارد اپلود بوی میشید،اونجایی که زده دانلود با سرعت کم روانتخاب کنید ،بعدش یک تایمر میاد،سی ثانیه بعد،پایین تز از   اون تایمر،زده  ساخت لینک دانلود،اون رو بزنید،بعد یک صفحه باز میشه،اونجا  زده دانلود فایل،اون رو  ک بزنید،دان میش
سلام.چرا نصب نمیشه؟
سلامچرا بعضی از نظراتو نمیزاری
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۶:۰۵
پاسخ:
همرو میزارم صبور باش (:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ببخشید من با مشکل برخوردم گفتنی باف*لتر ش*ن برم ولی من ندارم میشه لینک دانلود رو بزارین
-یه سوال میشه نسخه جدیدشو نریخت

بعد اینکه چرا باید دویست چهل تا جا بشه چرا باید لول هاش سیو نشه چرا باید کاپت از صفر شروع نشه چرا کلن نمیره چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جواب اینارو لفا بدین
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۵۸
پاسخ:
شما اگه دوست دارید نریزید
 دست ما نیست
سلام چرا باید واسه اولین بار ف _ _ی_- - ل__ت00ر شک-_---ن داشته باشیم
سلام ممنون از سایت خوبت یه سوال احتمالش هست که ورژنی بسازن که لول سیو بشه من همه یمو ارتقا دادم لولم بالا رفت باز رفتم توش دیدم لول ده هستم راهی نیس یعنی
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۴۳
پاسخ:
شاید در اینده این مشکل هم حل بشه
چه بد دیگه ارمی کمپ هاش ۲۰۰۰ تا جا نداره شد همون ۲۴۰ تا
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۳۰
پاسخ:
اینطوری بهتره که (:
لولش سیو نمیشه
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۲۸
پاسخ:
نمیشه
سلام تو این نسخه میشه کاپمون رو با اتک رفتن زیاد کرد و ممنون از سایت خوبتون و خسته نباشید
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۲۶
پاسخ:
سلام
هنوز تست نکردم ولی فکر نکنم بشه

این نسخه جدیدش بد هس خیلی کم ادم جا میگیره
داداش گلم خیلی عالیه دمت گرم خیلی دوست دارم
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۲۳
پاسخ:
ممنون
خیلی ممنون خیلی سایت خوبیه واقعا ممنون
وبلاگت عالیه فقط باید بگم یه مقداری روی  زیباییش هم کار کن
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۴:۱۲
پاسخ:
سلام 
ممنون 
چشم
تو این اپدیت میتونیم به کلن بریم یا کاپ هامون رو زیاد کنیم؟
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۴:۱۱
پاسخ:
کلن نداره...
خیلی عالیه هیچ مشکلیم نداره ممنون
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۴:۱۵
پاسخ:
خداروشکر (:
سلام احتمالش هست نسخه ای بسازن که تو کلن بره نشد یه کلن که فقط اعضای این نسخه هک شده داشته باشن 
۱۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۳:۵۴
پاسخ:
سلام
معلوم نیست شاید در اینده این مشکلم حل شد
امیرحسین دوستی
سلام وبت خیلی عالیه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس