مرجع بازی کلش اف کلنز

دانلود نسخه های مود شده کلش اف کلنز

دانلود نسخه مود شده کلش اف کلنزFHx clashofclans


FHx clash of clans

برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



امکانات کلش مود شده

جم و اکسیر و سکه و دارک اکسیر بینهایت و تمام نشدنی

بدون نیاز به روت کردن گوشی

رفع بسیاری از مشکلات قبلی

امکان اتک زدن و ویزیت کردن دیگران

فعال بودن کلن کستل با کلیه ی امکانات

قابلیت چت بین کاربران کلن و گلوبال

امکان بازی تا تاون هال لول ۱۱

اضافه شدن bomb tower

 baby dragon

 miner

clone spell

 skeleton spell

امکان چیدن مپ بدون هیچ محدودیتی به شکل دلخواه

امکان مکس کردن کلیه ی سربازها و اسپلها در کمتر از یک دقیقه

بدون نیاز به حذف نسخه اصلی کلش

با قابلیت سیو تغییرات مپ و لول (در صورت ریست نشدن سرور)

فقط اندروید apk


7.156.4(FHx-Clash of Clans)نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز

FHx-Clash of Clans

clashoofclans.blog.ir

اپدیت جدید نسخه هک شده کلش اف کلنز (ورژن7.156.4)

اپدیت جدید نسخه هک شده کلش اف کلنز7.156.4 (FHx-Clash of Clans)

اپدیت جدید هک کلش

اپدیت کلش اف کلنز

دانلود FHx-Alternative Server

دانلود رایگان نسخه بینهایت جم

دانلود رایگان نسخه جدید هک شده کلش اف کلنز

دانلود رایگان نسخه هک شده clash of clans(ورژن 7.156.4)

دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز (ورژن7.156.4)

دانلود کلش آف کلنز جدید(ورژن 7.156.1)

مود کلش

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز 7.156.4FHx-Clash of Clans

هک

هک clash of clans

هک آخرین ورژن بازی کلش آف کلن

هک الماس کلش اف کلنز

هک ایران کلش

هک بازی clash of clans

هک جدید clash of clans

هک جدید کلش اف کلنز

هک جم

هک جم کلش اف کلنز

هک کلش

هک کلش 2016

هک کلش 2018

هک کلش اف کلنز

هک کلش اف کلنز دارای کلن

هک کلش تیر 94

هک کلش جدید

هک کلش دارای کلن

هک کلش رایگان

هک کلش شهریور 94

هک کلش مهر 94

کلش

کلش آف کلنز

کلش آو کلنز

کلش اف سولز

کلش اف نانو

کلش اف هاکس

کلش اف پاسارگارد

کلش اف کلنز

کلش اف کلنز 2016

کلش ده جمز

کلش هک

علیرضا

نظرات (۲۰۷)

دمت گرم
داداش لینکش رو پیدا نمی کنم

چطوری دانلود کنم بعد از اینکه ادامه مطلب رو میزنم چطوری دانلود کنم

سلام داداش من لینک رو پیدا نمیکنم اگه میشه بزار برام لینک رو 
۲۸ تیر ۹۶، ۱۹:۳۸
پاسخ:
بازی خوبی 
mohammadreza.majidi
سلام داداش من لینک دانلود fhx رو پیدا نمی کنم 
۲۸ تیر ۹۶، ۰۷:۵۵
پاسخ:
اخر مطلب هست
سلام.چرا اینکلش هک شده یه بار رفتم توش اتک زدم.و وقتی که اتکم تموم شد خودش اومد بیرون دیگه هم نمیره داخل کلش . چرا؟؟؟
۲۶ تیر ۹۶، ۱۶:۴۵
پاسخ:
سلام
احتمالا سرور شلوغ ساعت های دیگه امتحان کنید
امیررضا بیزحمت
سلام.من بازی رو خریداری و نصب کردم.ولی داخل بازی نمیشه و حالت پرش داره. لطفا راهنمایی کنید ادمین عزیز
۱۷ دی ۹۵، ۱۵:۵۶
پاسخ:
سلام
چندین نسخه مود شده قرار داده شده که میتونید نصب کنید...برای رفع مشکل یکبار بازی رو از تنظیمات گوشی مدریت برنامه ها داده هاشو پاک کنید
mohammad foroutan
ﺳﺑ ﻭ ﻣ ﻫﻟ ﺷ اﺻ ﺑ ﺧ 
مهدی تقی زاده
با ارز سلام من اصلن نمیتونم فایل رو دانلود کنم یعنی فایلی برای دانلود وجود نداره راهنمایی کنین کجا رو کلیک کنم تا دانلود کنه
۲۴ شهریور ۹۵، ۰۶:۱۳
پاسخ:
http://clashfclans.ir/post/FHx-clashofclans
مال من میگه اینترنت را برسی کنید چرا
چجوری نصبش کنم لطفا جواب بدید گوشیه منsamsong galacsi A5اندرویدش هم 5.1.1
۲۳ مرداد ۹۵، ۰۴:۳۵
پاسخ:
مثل بازی های دیگه نصب کنید
با بینهایت جم ۶میشه وارد کلن شد
۲۱ مرداد ۹۵، ۲۳:۴۱
پاسخ:
با یک و دو میشه  شش رو امتحان نکردم تازه اومده
اپدیت سرور هارو میخوام
سلام من دانلود کردم ولیباز نمیشه! 
لطفا کمک کنیددددد
۱۹ آذر ۹۴، ۱۳:۲۵
پاسخ:
سلام ارسلان جان
از رو بنر ها چک کنید هر سروری که انلاین دانلود کنید...بعضی وقت ها سرور افلاین یا شلوغ میشه نمیشه وارد شد باید ساعت های دیگه امتحان کنید


کانال بدندید ۲افتتاح شد ایدیش

botpop@
سلام اندرویدم 5.1.1 بازی دانلود کردم میره جای لود کاری انجام نمیده چیکار کنم بعد ارور نت یا لوگ این میده
۱۳ آذر ۹۴، ۲۰:۵۱
پاسخ:
سلام
سلام
از رو بنر ها چک کنید هرکدوم انلاین بود وارد بشید
علی تیموری
تازه نصب کردم رفتم توش گفت باید اپدیت بشه           میشه کمکم کنید؟؟

۸ آذر ۹۴، ۱۸:۱۱
پاسخ:
سلام
از نسخه های دیگه استفاده کنید چند روز دیگه اپدیت جدید کلش میاد همه نسخه هارو اپدیت جدیدشو میزارم 
عرفان عرفانیان
سلام.خسته نباشید.یک سوال داشتم.گوشی من روت شده هست.میخواستم بدونم کلشی برای گوشی های روت شده هست ک روت بخواد و همیشه آنلاین باشه با سیو لول؟سوال بعدیم اینه ک کدوم کلش مود شده ای هست ک لول سیو کنه؟
عرفان عرفانیان
سلام.خسته نباشید.یک سوال داشتم.گوشی من روت شده هست.میخواستم بدونم کلشی برای گوشی های روت شده هست ک روت بخواد و همیشه آنلاین باشه با سیو لول؟سوال بعدیم اینه ک کدوم کلش مود شده ای هست ک لول سیو کنه؟
۸ آذر ۹۴، ۱۸:۰۲
پاسخ:
سلام
این نسخه ها نیاز به روت نداره اگه گوشیت روت و میخوای بازی هارو بدون دانلود فایل apk اجرا کنی این برنامه رو دانلود کنید

لول سیو نمیشه
علی صفاهانی
برادر ببخشید ریپورتم 

اگه شرایط بنده رو قبول کردی 

توی پی وی من 

10 استیکر بده تا بتونم حوابتو بدم.

:]
۲۹ آبان ۹۴، ۰۸:۵۷
پاسخ:
سلام
وقت کردم چشم


اگه امکانش نیست به ایمیلم بدین ، پس لطفا همینجا بدید . خاهش مبکنم زودتر لینک دانلود بهترین سرور fhx که کمتر از بقیه گیر داره رو بدید لطفا
۲۱ آبان ۹۴، ۰۶:۰۶
پاسخ:
سلام . اگه میشه لطفا لینک دانلود بهترین سرور fhx رو به ایمیلم ارسال کنین
با تشکر از سابت بسیار خوبتان
من سرور ا رو دان کردم اما بازی لود نمیشه برای چی
۱۵ آبان ۹۴، ۰۲:۳۱
پاسخ:
سلام
چک کنید هروقت سرور انلاین بود وارد بشید
من fhx-aln رودارم و میام تو سایتتون میبینم که انلاینه بعد که میخوام برم تو نمیشه و ی سوال ارا سایتتون fhx-aln نداره لطفا بزارینش توسایت
۱۳ آبان ۹۴، ۲۲:۰۷
پاسخ:
fhx کلن 5تا سرور داره همشو گزاشتم
سلام میشه لینک دانلودFHXسی ورژن جدیدو تو پاسختون برام بزارین
۷ آبان ۹۴، ۰۰:۵۷
پاسخ:
ورژن جدید نیومده
http://uploadboy.com/hhps3c0immle.html
آقا سرور a آنلاین ولی وارد نمی شه
۶ مهر ۹۴، ۰۴:۲۰
پاسخ:
حتما شلوغ چند بار امتحان کنید یا ساعت های دیگه وارد بشید
به اندروید 5 کومشون میخوره؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱ مهر ۹۴، ۰۶:۰۵
پاسخ:
رو اندروید 5 فکر نکنم نصب بشه ولی بعضی از کاربران نظر داده بود اگه نسخه اصلی کلش پاک کنید این نسخه ها هم نصب میشن
حامد ............
میگه اپدیت کنید لطفا بگید چکار کنم؟
۲۹ شهریور ۹۴، ۰۷:۳۵
پاسخ:
fبا سلام من با بلواستکس داخل کلش میروم 
مشلک لوگین داره سرورa
۲۹ شهریور ۹۴، ۰۲:۱۸
پاسخ:
سلام
چک کنید هروقت سرور انلاین بود وارد بازی بشید
اطلاع از وضعیت سرور
سیداحمد حسینی
من نتونستم وصل شم

سلام ببخشید اگه میشه سریع جواب بدین: آیا نسخه ها معتبره و روی تبلت هم جواب میده اگه میده کدوم نسخه بهتره.ممنون از سایت بینظیرتون
۲۵ شهریور ۹۴، ۰۸:۴۶
پاسخ:
من تبلت ندارم ولی رو گوشی و بلو استکس بدون مشکل اجرا میشه 
نسخه های fhx خوبن
سلام می خواستم بدونم برای اندروید پنج هم میاد یا نه لطفا سریع جواب بدید
۲۵ شهریور ۹۴، ۰۸:۴۰
پاسخ:
فعلا که نیومده خبری از اومدنش نیست ولی هر وقت بیاد میزارم 

سینا آریامهر
با سلام من خریدار وبلاگ های با موضوع کلش هستم لطفا با ایمیل و موبایل من در ارتباط باشید 
09198563966
سلام خسته نباشید اگه میشه یه هک  رو که کینگ نداشته باشه یعنی فقط کینگ بربر و ارچر کویین داشته باشه یه جور مثه کلش اصلی باشه نوعشو سربازاشو منظورم این بود اگه نسخه جدید داری بگو ممنون جواب بدید
۲۵ شهریور ۹۴، ۰۷:۲۲
پاسخ:
باسلام
عالیه
ممنون از مدیریت بلاگ
کارتون عالیه همه نسخه ها رو دان کرده بودم این از همه بهتره
خدا کنه وار هم بیاد و از همون اول کلن لول ده نباشه و بشه رک داد و تعداد سربازاشم طبیعی بشه خخخخ

 سلام. لطفا جای دیگه ای آپلود کنید بعد لینک بدید.
آپلود بوی بالا نمیاد یه چند روزیه. فک کنم یه هفته بشه. خیلی ممنون میشم جای دیگه آپلود کنید

پیشنهاد میکنم اینجا : picofile.com

بعد لینک بدید. خیلی ممنون
۹ شهریور ۹۴، ۱۸:۳۰
پاسخ:
من تست کردم مشکلی نبود عزیز
سلام چرا سرورa کلنش خرابه کسی نمیتونه تو کلن بیاد
علی احمدیان
سلام داداش تو رو خدا کی این اپدیت جدید fhx با رگ دادن یا درخواست دادن میگزارید ممنون
۹ شهریور ۹۴، ۱۶:۵۰
پاسخ:
هروقت بیاد میزاریم
سلام.چرا برای من قسمتloading to fhx serverپر نمیشه
۲۸ مرداد ۹۴، ۱۰:۱۱
پاسخ:
سلام 
چک کنید هروقت سرور انلاین بود وارد بشید
سلام دوست عزیز...چند تا سوال داشتم اگه بتونی سریع جوابمو بدی ممنون میشم.
توی این سرور ها از همشون بهتر میگی که fhx هستش ولی وقتی نصب میکنی ارور تروجان میده...و واسه اینکه وصل شه به سرور باید ف*ی*ل*ت*ر* ش*ک*ن* رو روشن کنی...اونم اگه وصل بشه...سرعتش خیـــــــلی پایینه...راه حل چیه؟ و کدوم یکی از سرور های fhx بهتره؟؟
و من قبلا نسخه clash the gems رو هم بازی کردم...از همین جا دانلودش کردم ولی بعد حدود یه روز اینا که میری داخل بازی میبینی همه چی صفر شده...اون صحنه اول که زنه میاد رو میاره...اون نسخه کلش خیلی خوب کار میکرد و ف*..*ل*ت.. ش*....*ن رو هم لازم نیست یاز کنی...ولی اونم صفر میشه...چی کار کنم خوب میشه؟ کدوم نسخه بهتره؟مرسی
۲۸ مرداد ۹۴، ۱۰:۱۲
پاسخ:
سلام 
من ۷.۸ ماه از این نسخه های استفاده میکنم ویروسی من ندیدم ومشکلی هم از بابت نداشتم...من تا حالا برای وارد شدن به بازی از ف ی ل ت ر ش ک.ن استفاده نکردم ...سرورهای fhx نمیشه گفت کدومش بهتره ولی از نسخه های دیگه خیلی بهترن...اینکه بازی از اول میاد به خاطر این که سرور ریست میکنن وکاریشم نمیشه کرد دست منو شما هم نیست...من پیشنهاد میکنم بیشتر نسخه هارو داشتی باشی اگه نسخه ای سرورش افلاین بود و وارد نشد از نسخه دیگه استفاده کنی...
سلام من سرور b رو دان کردم ، خوب بود بازی کردم ! ولی مشکلاتی که داشت اینا بود :

1-سرعت ش پایینه 

2-بعضی وقتا ارور try agin (اتصال مجدد) میده

3-گرافیک ویزارد کینگ و گولم کینگ و ... پایینه ! :(

_____________________________________________

خوبی هاش : 
1- همین که ویزارد کینگ و لاوا کینگ و اینا داره ! 

2- حرف زدن توی گلوبال (البته همه هستن با همه زبونی :| شاید همه نه ولی به هر حال از زبونای دیگه هم هستن )

3- ورود به کلن (البته هنوز این یکی رو آزمایش نکردم) 

سلام.یه سوال دارم ممنون میشم جواب بدین؟چرا یک بار رفت توی بازی و دیگه نمیره؟؟؟
۲۸ مرداد ۹۴، ۰۹:۵۳
پاسخ:
سلام 
چک کنید هر وقت انلاین بود وارد بشید
سلام.چرا اینم میگه اپدیت کن
۲۷ مرداد ۹۴، ۱۱:۴۰
پاسخ:
این نسخه ها اخرین ورژن بازی هست
اقا این هک بوم بیچ چی شد کف کردیم اقا اگه میخوای بزاری بگو دیگه اگه نمیزاری بگو نمیشه
۲۷ مرداد ۹۴، ۱۱:۴۹
پاسخ:
صبر کنید  باید تست کنم ببینم کارمیکنه  هک بوم  بیچ زیاده ولی بیشتریا مشکل دارن پیگیرش هستم خوبش رسید دستم میزارم
داداش دمت گرم خیلی حال داد اما دو تا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدی...
1 - این نسخه های مود شده و هک شده فقط برای سرگرمی هست؟ یعنی نمیشه به بازی اصلی منتقلش کنی؟ آخه فقط میشه خونه بسازی و آپگرید کنی و از نقشه های خود کلش حمله کنی.

برای هک نسخه ی اصلی بازی راهی وجود نداره ؟ (غیر از برنامه های Free My Apps و ... )

ممنون

۲۴ مرداد ۹۴، ۰۹:۴۵
پاسخ:
بیشتر برای سرگرمی و تمرین خیر نمیشه به سرور اصلی منتقل کرد..سرور اصلی کلش هک نمیشه...اگه بشه به این راحتی ها نیست
چیزی هس که رو اندروید پنج نصب شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!شانسه ما داریم:|
۲۴ مرداد ۹۴، ۰۹:۴۷
پاسخ:
خیر..
salam kdom server behtar hast
۲۳ مرداد ۹۴، ۰۴:۱۵
پاسخ:
FHX
هک بوم بیچ بازی سوپر سل
amirhossein shafiee
ببخشید سروری که وار داشته باشه نیست درحال حاظر ممنون.
۲۱ مرداد ۹۴، ۱۰:۵۳
پاسخ:
در حال حاضر نیست
ببخشید گفتم که میشه هک بوم بیچ رو بزارید
۲۱ مرداد ۹۴، ۱۱:۰۲
پاسخ:
اگه وقت کنم میزارم چشم
آقا عالی عالی ممنونم مخصوصاً نسخه آخر FHx عالی*****************************************اینم بقیه ستاره هاش
۲۱ مرداد ۹۴، ۱۰:۴۲
پاسخ:
مرسی محمد جان
سلام علیرضا خان میشه بگید راهنمایی کنین چجوری سیو کنم 
۲۱ مرداد ۹۴، ۱۰:۳۵
پاسخ:
این مورد امتحان کنید شاید مشکل حل شد

یه گزینه به شکل دست سمت راست تصویر هست بزنند.بعد گزینه edit layout را برنند و بعد هم save را بزنید 

علی احمدیان
سلام چرا منو نویسنده نمیکنی تورو خدا منو نویسنده کن
۲۱ مرداد ۹۴، ۱۰:۳۳
پاسخ:
نیاز ندارم داداشم
سلم اقا خسته نباشی میتنی هک وم بیچم بزاری
۱۵ مرداد ۹۴، ۱۵:۳۸
پاسخ:
متوجه نشدم عزیز؟ 
سلام
ممنون از فعالیتتون
من این دانلود کردم هرکار میکنم با جیمیلم ساین بشه که همجا بتونم استفاده کنم نمیشه اگه امکانش هست راهنمایی کنید
۱۵ مرداد ۹۴، ۱۵:۳۶
پاسخ:
این نسخه ها رو جیمیل سینک نمیشه
عباس جعفرزاده
با توجه به قالب عمومی و مطالب کم چطور انقدر بازدید دارید سایت ما cafeclash1.ir یا cafeclash1.tk یا cafeclash1.blog.ir با توجه به مطالب زیاد قالب اختصاصی امکانات بالا و هزینه ی زیاد برای سایت همچین بازدیدی نداریم میشه توضیح بدید
۱۵ مرداد ۹۴، ۱۵:۳۰
پاسخ:
سلام
زیاد کتابیش نمیکنم خیلی ساده میگم به خاطر اینکه نسخه مود شده برای اولین بار توسط این وبلاگ وارد وب فارسی شد در کنار این استفاده از کلمات کلیدی مناسب لینک کردن وب داخل مطالب ...اطلاع رسانی کاربران در سایت ها وشبکه های اجتمایی و... اگه میخوای ورودی از گوگل بگیری باید دنبال مطالب مفید وتازه باشی که تو وب فارسی کمتر باشه...موفق باشید
عباس جعفرزاده
سلام ممنون عالی بود.
چطور انقدر بازدید بالایی دارید 300 نفر همزمان آنلاین و 6 میلیون بازدید کلی؟!
رویه هک مستر 90  هم کار کن
سلام خوبین میخواستم بدونم زمان خاصی داره برای وارد شدن ب این بازی ها اخه من الان هم god of gem هم clash of soft رو دارم اما نمیره داخلش میخاستم راهنمایی کنید ک چ زمانی میشه واردش شد .. خیلی ممنون بابت سایت فوق العادتون
۱۵ مرداد ۹۴، ۱۵:۰۶
پاسخ:
سلام
چک کنید هروقت سرور انلاین بود وارد بشید اگه وارد نشد چندبار امتحان کنید
علی احمدیان
سلام داداش من میخوام نوسینده تو باشم لطفا من نویسنده باشم

۱۵ مرداد ۹۴، ۱۵:۰۱
پاسخ:
در حال حاضر نویسنده نیاز ندارم 
علیرضا شیخیانی
با سلام و خسته نباشید خدمت همه

نسخه ی جدیدی که اومده FHx-Alternative Server

این نسخه از نسخه های دیگه بهتره چون

-اعضاش کمتره و راحت تر بالا میاد
-مقدار جمش بیشتره
-به روز تره

خسته نباشید
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم ایا میشه دو نفر روی یک اکانت همزنان کار کنن اگه اره چطور
۱۱ مرداد ۹۴، ۰۸:۱۷
پاسخ:
سلام خیر 
سهند سهند مذنبی
 اقا هر کی این سایت رو ساخته از همین جا دستشو میبوسم ممنون از سایت عالیتون  بخدا نمیدونم. چطور جبران کنم دست تک تک شمامیبوسم  که  جوابگو مردم هستید. خیلی ممنون  و دست شما ها درد نکه که زحمت میکشید نسخه های هک شده مفتی میزارید ممنونم از سایتتون
۱۱ مرداد ۹۴، ۰۸:۱۵
پاسخ:
نظر لطف شماست 
سهند سهند مذنبی
سلام به همگی   تشکر از سایت عالیتون میخواستم بپرسم نسخهFHx  دانلود کردم وارد بازی شدم   بالا اومد ولی وقتی یک مدت کوتاهی که  دارم بازی میکنم نیرو هام اماده میکنم یک دفعه ارور سرور میاد بعد یک بار که خارج از بازی شدم. و دوباره وارد بازی میشم  لودینگش. تا اخر پر میشه ولی وقتی پرمیشه. بعد از چند ثانیه میپره بیرون ولی. وقتی پاکش کنم و دوباره نصب کنم  بازیش بالا میاد ولی بعد از مدت کوتاهی دوباره از بازی میپره بیرون  مشکل از تبلت خودمه. مدل تبلتم.  Lenovo A3500-HV هست بازم مرسی از سایت خوبتون
۱۰ مرداد ۹۴، ۰۹:۰۹
پاسخ:
من رو بلو استکس و گوشی تست کردم و مشکلی ندیدم احتمالا با بعضی از گوشی ها و تبلت ها سازگار نباشه
علی احمدیان
در اینده یعنی الان که تازه اپدیت شده هست نوشته       جدید
سلام-اولش بازی کردم از سرور a-بعد رفتم اتک گلوبال-اتک که تموم شد پرید بیرون-سرور رو هم دیدم انلاینه ولی دیگه تو نمیره-میشه بگین چیکار کنم؟
۸ مرداد ۹۴، ۱۱:۴۲
پاسخ:
رو بعضی از گوشی ها این مشکل پیش میاد دلیلشم نمیدونم بازی رو دوباره نصب کنید شاید مشکلتون حل شد...
سلام داداش
چه ساعتایی بیشتر آنلاینه سرورش..اگه میشه ج بده دادا..
۸ مرداد ۹۴، ۱۱:۴۱
پاسخ:
داداشم بنر گذاشتم که خودتون چک کنید ساعتش مشخص نیست
سلام من راستشو بگم از سایت شما اصلا راضی نیستم من 3نخسه کلش از اینجا دانلود کردم یکی گفت نخسش قدیمیه یکی ختای تجزیه زد و اون آخری که سرور Aهست دانلودش کردم تا اونجا که نوشته دانلود اکانت میاد آخرش که می رسه دوباره شروع می کنه مدل گوشی من سامسنگ گلگسی استار 2هست اندروید 4.4.2هست لطفا بهم کمک کنید اگه می شه هروقت پیامم رو خوندی بیا با ایمیل بهم توضیح بده Amiraskre7@gmail.com ممنونت می شم
۸ مرداد ۹۴، ۱۱:۳۸
پاسخ:
سلام
پس چطور این همه ادم داخل بازی هستن...
اون دیگه مشکل از گوشی خودته..
سرور A,B,C, وجدید که امروز گزاشتم و تمام نسخه ها تست شده وسالم میباشد
سلام
میشه بگید چه ساعاتی انلاینه
۸ مرداد ۹۴، ۱۱:۳۴
پاسخ:
ساعتش مشخص نیست بنر گزاشتیم خودتون چک کنید
علی احمدیان
سلام کی در نسخه های هک شده با قابلیت رفتن به کلن کلن وار ورگ دادن میزارید        ممنون
۸ مرداد ۹۴، ۱۱:۳۳
پاسخ:
در اینده ...(:
سلام داش

میگم میشه لینک مستقیم بزاری من نمی تونم دانش کنم

:(

یا راهنمایی کن تو ایمیل
برای ویرایش بازی کلش اف کلنس باید کد های بازی رو داشته باشی من با این روش ویرایش می کنم
علی خسروانی
منم همین طور.بازی روریختم ولی بازی نمیاد.چی کارکنم؟؟؟؟
۸ مرداد ۹۴، ۰۹:۵۴
پاسخ:
میاد عزیز چک کنید اگه سرور انلاین بود وارد بشید
سلام دوست عزیز خواش میکنم تو سایتت یه هکجدید هم بزار که همیشه بیاره مثل کلش اف سافت اونو تو ورژن قبلیش همیشه می اورد ولی تو ورژن جدید نمیاره لطفا یه هک جدید تو ساییت  بزار  لطفا لطفا
۷ مرداد ۹۴، ۲۳:۴۲
پاسخ:
چشم
میسی
ببخشید اگر برای گوشس اپل دانلود گوشیت روت میشه یا نه
کدوم سرور خلوت تره ؟؟؟؟؟؟؟
داداش کدوم هک لولش سیو میشه لطفا جواب بدید ممنون
۳۰ تیر ۹۴، ۱۹:۲۳
پاسخ:
هیچ کدوم
ببخشید داداش دارک سولز رو از کجا میتونم دانلود کنم ?
یه نسخه هک دیگه هم بزارین خواهشن .
سهند سهند مذنبی
سلام  دوستان مال. من نسخهFHx نصب کردم بالا اومد ولی بعد از چند مدت که دارم. حالا وسایل های لازم میسازم  مثل. سرباز خونه  یا اپگریت. ارچر بربر همه چ یز که میسازم. بعد. از بازی میپره بیرون وقتی وارد  میشم  لودینگش پر میشه ولی   بعد از چند ثانیه دوباره  میپره بیرون تور خدا کمکم ولی بازم تشکر از سایتتون
مهدی غلامیان
سلام سرور Aدانلود کردم سرورش شلوغه؟
پرهام هادی نژاد
کدوم سرور رو دان کنم

پرهام هادی نژاد
رک درخواست سرباز نمیشه داد ولی با دراگ 5 میشه بری اتک سرعتش خیلی پایینه و کلن وار نداره
سهند سهند مذنبی
سلام مرسی از سایت خوبتون ایا میشه  در اپدیت های جدید  هک های کلش قابلیت وار یا رک دادن اضاف بشه یا خیر اگه جواب بدید خیلی ممنون میشم
۳۰ تیر ۹۴، ۱۵:۴۸
پاسخ:
احتمالش زیاده اضافه بشه
طاها جمیل آذر
سلام من همه ی نسخه های شما رو دان کردم ولی موقع نصب مینویسه نصب نشد گوشیم LG G3 لطفا جواب بدید
۳۰ تیر ۹۴، ۱۵:۴۸
پاسخ:
رو اندروید 5 نصب نمیشه
مهرزاد محبتا
سلام می خاستم بدونم چرا هچی را سیو نمی کند و می خاستم که وار چرا نداره و چرا اسن این چیزارو ازافه کردین با تشکور اجیب قریب
سهند سهند مذنبی
سلام. نسخه های. هک  شده. که جدیدن به کلن میشه رفت ایا اپدیت جدید قابلیت وار. یا رک دادن اضاف میشه ممنون از سایت  عالیتون 
۳۰ تیر ۹۴، ۱۵:۴۷
پاسخ:
کلن میره ولی وار نداره
علی مومنی
وار داره آیا
۲۷ تیر ۹۴، ۰۶:۴۸
پاسخ:
در حال حاضر خیر
جریان ای.بی.سی چیه؟
جریان این abcچیه؟
۲۷ تیر ۹۴، ۰۶:۰۳
پاسخ:
توضیح دادم چند بار دیدگاه هارو بخونید
جواد محمدی
سلام لطفا بگین این هک پکا کینگ جینت کینگ ویزارد کینگ همه کینگ هارو داره اگ جوابو بدین ممنون میشم
۲۷ تیر ۹۴، ۰۵:۵۲
پاسخ:
بله همرو داره
کاوش قدیر
سلام دادش لطفا اگه میشه برای دوستان عزیز ما نسخه هک شده  clash of pasargard رو قرار بدین تا دوستان لذت ببرن و این نسخه هک شده کاملا برای ایرانی های عزیز است و سرورش هم در ایران هست
۲۷ تیر ۹۴، ۰۵:۵۰
پاسخ:
سلام
برنامه ایرانی بدون اجازه نمیتونم بزارم باید راضی باشن و خودشون درخواست بدم تا بنده قرار بدم
علی مومنی
آیا کلن میره راست بگو
۲۷ تیر ۹۴، ۰۵:۴۸
پاسخ:
بله
سلام
ممنون از سایت خوبی که برای ما گزاشتی
یه سوال تو این ورژن مثل ورژن قبلی دوهزار تا سرباز میشه ساخت یا نه همون دویست و چهل تا هست؟
۲۷ تیر ۹۴، ۰۵:۴۶
پاسخ:
سرور  a میشه ساخت 
سلام ببخشید تور قران جواب من بدید من توی کلن نه میشه رک داد نه کیک کرد نه الدر اخه این چی عرب میان نمی تونم کیکشون کنم لیدرم
مهدی کمالی
کلن خوب می خواهم
مهدی کمالی
خدا حفظت کنه ممنون

مهدی کمالی
فدات کلش هک کنی نسخه جدید بزاری ممنون بوس بوس ممنون

ابراهیم قرای
مدیر جون من هر ۳ سرور رو امتحان کردم ارور 404 میده چراااااا؟ با گوگل چروم موزیلا هم امتحان کردم باز ارور 404 میده الان من چیکار کنم چطوری دانلودش کنم؟ نمیشه لینک دانلود رو مستقیم کنی یا برا جیمیلم فایل رو بفرستی؟؟؟
۲۵ تیر ۹۴، ۰۶:۲۶
پاسخ:
سلام 
چشم
محمدرضا ترکی
داداش لینک های دانلود هر چهار نسخه خرابه.

الان سه روزه
دیشب زدم
صبح زدم
دیروز زدم
الان زدم 
هر موقع میرم سرور اپلود بوی بعد تایمر روی دانلود فایل کلیک میکنم.
میزنه 404
لطفا رسیدگی کنید اخه.
۲۵ تیر ۹۴، ۰۶:۱۴
پاسخ:
من که دانلود کردم مشکلی نبود  بازم چشم اطلاع میدم به اپلود بوی
سلام داداش
من خیلی دوست دارم نویسنده ی سایت شما بشم
همه چیز هم بلدم
با سیستم وبلاگ نویسی بلاگ هم کار کردم
تو رد خدا منو نویسنده ی این سایت کن
هر مطلبی بگی می زارم
منو نویسنده کن
منو نویسنده کن
۲۵ تیر ۹۴، ۰۶:۰۲
پاسخ:
سلام
عرفان عزیز فعلا نیاز ندارم اگه خواستم اطلاع میدم
mahmood shahsavari
اینارو از چه سایتی میاری اگه میشه ادرسشو بم بده
سلام من بازیو ریختم ولی تو بازی نمیره
Agha mn clan mikham😂😂😂
داداش خیر از جوونیت ببینی خیلی بیسته سایتت 
اقا عالی به خدا تو بهترینی چرا کمتر ادم های مثل شما هستن بعضی ها پول میگیرن برا کلش هک اخر سر هم نمیاد
علی ۱۰۰۱۰۰
سلام و عرض ارادت. ببخشید میشه اسم یه کلش هکی بگید که پکا گینگ و جاینت کینگ و از این چیزا داره؟
۲۵ تیر ۹۴، ۰۵:۳۷
پاسخ:
سلام
نسخه
FHx
چرا وقتی می خوای دانلود کنی توی سایت چت روم می ره
یه برنامه ای بذارید برای اندروید 5 باشه همه رو دان کردم این جدیدا اندروید5 کار نمیکنه.کمک کنید.من هک شده میخوام
۲۰ تیر ۹۴، ۰۴:۱۹
پاسخ:
اگه بیاد میزارم 
ای پی شو نبود توسایت us.....خودت بذار ممنون
داداش این چرا وقتی می خوام دانش کنم ارور میده؟

سلام 
خسته نباشید
از کجا میشه فهمید سرور آنلاینه یا نه
ممنون
۲۰ تیر ۹۴، ۰۴:۱۵
پاسخ:
اول وبلاگ بالا زدم اطلاع از وضعیت سرور 1و2
واااااااااااقعععععععاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وب خوووووووووبی دارین . عاااااااااااالییییییییییییییییییییییه
داداش از کجا بفهمیم سرور انلاینه
۲۰ تیر ۹۴، ۰۴:۰۱
پاسخ:
اول وبلاگ بالا زدم اطلاع از وضعیت سرور 1و2
اقاخواهشا کمکم کنید من بازیو ریختم خیلی راحت وارد بازی شدم بعدش ک یه ذره بازی کردم رفتم اتک بزنم پرید بیرون بعد هی می رم تو بازی لودینگش تا اخر پر شد می پره بیرون بعد تا الان سه بار پاک کردم نصب کردم اومده بعد دوباره همون طوری شده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام واقعا از سایتتون راضی هستم خیلی خوبه حرف نداره فقط یه سوال 
************************
این سایت یه ورژنی داره که تو کلش میره کاپش هم واقعی هست میشه اینو تو سایت بزارین جوابشو بدین لطفا
۲۰ تیر ۹۴، ۰۳:۵۷
پاسخ:
این نسخه هم از همین نسخه هست که ما قرار دادیم یکم تغیرات روش میدن میفروشن همین
دانلود کردم ولی نصب نشد لطفا کمکم کنید
چه جوری دانلود کنم
بدلیل اینکه کارمند قبول نمی کنید این رو می گم میشه حرفام رو توی پست بزارید و این حرفا خیلی خیلی مهمه و جواب گو سوال های دوستانه
اول اینکه این سازنده های هک هیچ کاره ای تقریبا نیستند و تنها کاری که می کنند خرید یک سرور خوب و توانایی تغییرات جزعی مثل کینگ های مختلف که دیده بودید
و همه ی هکا برای هک ازultrapow clash server استفاده می کنند و اگه هر چی تو این اپک اپدیت بشه  تو هک هم میاد و ازش استفاده می کنند سازند هایی این نسخه هک و کارها ultrapow خیلی به کندی پیش می ره  یا بدلیل کم کاری یا سخت بودن کاره ها و بریا اطلاع از کلن وار و ... باید ultrapowa clash server سر بزنید که بفهمید تو هکا چه چیزایی میخواد بیاد و همه بهultrapow clash server بستگی داره و همه ی مشکلات و موارد مثبت هک کار این اپکه و  به خاطر همینه که همه ی هکا همزمان تقریبا اپدیت می شند و کلیات هکا مثل همه و برای سازنده های نسخه هک توانایی محدودی گزاشته شده و و  برای اینکه از اشتباه درتون بیارماین ultrapow کار اصلی رو انجام میده و این یک هک نیست یک سرور شخصی کلشه که سازنده های نسخه هک با صرف وقت و هزینه ساخت سرور اون رو مود می کنند 
اقا من هم سرور a هم b رو دان کردم اما رو گوشیم نصب نمیشه مشکل چیه.  گوشیمم xperia z1 اندروید 5.0.2
۲۰ تیر ۹۴، ۰۳:۲۹
پاسخ:
رو اندروید 5 نصب نمیشه
سلام داداش کی ورژن جدید روبات کلش رو میزاری؟؟
۲۰ تیر ۹۴، ۰۳:۲۷
پاسخ:
هروقت کنم میزارم  
پس چرا برای من دانلود نمیشه؟من با3تا سرور امتحان کردم ولی دانلود نشد.
لطفا راهنمایی کنید.
باتشکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.
سلام اگه میشه اپدیت نسخه ششم را بگذارید خیلی ممنون
۲۰ تیر ۹۴، ۰۳:۲۱
پاسخ:
نسخه 6 سرورش غیر فعال اگه فعال شد میزارم
واقعا علیه ممنون.مشکلم حل شد.لقب توپ ترین وبلاگ سال در زمینه بازی اندوریدی معروف کلش اف کنز رو به شما میدم.:)))))
۲۰ تیر ۹۴، ۰۳:۲۰
پاسخ:
(:
سلام.ممنون ازاین که نسخه جدید گذاشتید.اما لینکا خرابه که با دانلود منیجر بدون دانلود منیجر زدم دانلود نمیشه لطفا سریع رسیدگی کنید.ممنون
۲۰ تیر ۹۴، ۰۳:۲۰
پاسخ:
عزیز لینکه سالم  
سلام مال من لودینگش میومونه و هی دانلود ینگ میکنه  هیچ اتفاقی نمیافته تور خدا کمکم کنید لطفا رسیدگی کنید
سلام میشه بالای کامپیوتر بازی کرد         لطفا جواب بده ممنون
کاپش چیه ایا تایتان یا افسانه است

ببخشید کاپش چیه ایا تایتان یا افسانه است

۱۹ تیر ۹۴، ۰۲:۲۹
پاسخ:
افسانه
محمدرضا ترکی
با سلام خدمت اقا علیرضا گل.

ولی باید خدمتتون برسونم جز نسخه گاد اف جم که بهتون گفتم تصحیح شد بقیه لینک های دانلود نسخه های هک شده مشکل دارند
وقتی بروی دانلود فایل کلیک میکنیم

مینویسه:404  notHost

رسیدگی کنید.
۱۹ تیر ۹۴، ۰۲:۲۹
پاسخ:
سلام
من به حرف شما همه رو تست کردم بدون مشکل دانلود میشه احتمال میدم بعضی ساعت ها مشکل از طرف سایت اپلود بوی باشه 
سلام  دوستان. مال من دانلود کردم وارد بازی شدم بازی هی دانلود میشه   لطفا کمکم کنید
سید امیر حسین سجادیه
داداش می خواستم بپرسم که نسخه ای بهدیش کلن وار هست یا نه یا می تونیم در کلن هک نشدنه بریم یا نه در ضمن من یک مشکل در این هک پیدا کردم وقتی در جنگ روی هلر کینگ میزنیم وبعد دوباره روی آن میزنیم تا آند تا شود از بازی میاد بیرون اما بازم مرسی
۱۹ تیر ۹۴، ۰۲:۰۴
پاسخ:
این نسخه کلن داره ولی اتک وار نداره شاید در اپدیت های بعدی اضافه بشه

سلام داداش اولا مرسسی ازبازی دومن من نسخه قبلیشوگرفته بودم بازی میکردم میومدم بیرون دوباره میرفتم توش ازاولمیومداین نسخه هم همینجوریههه
۱۹ تیر ۹۴، ۰۱:۵۹
پاسخ:
این نسخه ها همینجورین 

دادا این تو PCنمیاد دلیلش چیه
سلام دوست عزیز سایتتون عایله فقط یه سوال داشتم ببخشید من بنر وضعیت سرور نسخه ها رو وبسایتم گذاشتم با  مشکلی که شما در ابتدا داشتید روبه رو میشم ممنون میشم اگه بهم بگید که چطور این بنر ها رو درست کردید.
۱۹ تیر ۹۴، ۰۱:۵۲
پاسخ:
سلام ادرس سایت چیه؟
آیا واسه اندروید پنج رو هم میسازید 
مرسی از سایت خوبتون 
۱۹ تیر ۹۴، ۰۱:۵۴
پاسخ:
من نمیسازم ولی اگه بیاد میزارم
آیا واسه اندروید پنج رو هم میسازید 
مرسی از سایت خوبتون 
۱۹ تیر ۹۴، ۰۱:۳۸
پاسخ:
من نمیسازم ولی اگه بیاد میزارم
کارت درسته فقط اتک وار هم بزار
سلام کدوم نسخه آنلاین تره؟؟؟؟
۱۹ تیر ۹۴، ۰۱:۳۶
پاسخ:
FHx
سلام ببخشید خیلی عالیه ولی من هر هکیو دان میکنم یکم میرم توش یهو قطع میشه و میرم توش لودینگ پرمیشه اما به  صفحه خود بلو استکس بر میگرده به نظرتون تو گوشی بریزم اگه بریزم به کلش اصلیم اسیب وارد نمیکنه؟ خیلی ممنون اگه میشه زود تر جواب بدین
۱۹ تیر ۹۴، ۰۱:۳۳
پاسخ:
خیر
اقا ترو خداجواب بده من هک این ورزین رو خرید ولیبالا منباید هی می نویسه اپدیت و تو بازی اصلا نمیره
۱۷ تیر ۹۴، ۰۶:۳۷
پاسخ:
سلام داداش این نسخه ها رایگان اگه از اینجا اپدیت جدیددانلود کرده باشین وارد بازی میشه
علی حسینی

سلام
چرا لولش بالا نمیره؟
سیو میشه این نسخه
۱۷ تیر ۹۴، ۰۶:۲۸
پاسخ:
سیو که رو جیمیل نمیشه ولی چون سرور ریست میکنن امکا داره بازی از اول بیاد
عالی بهترین سروره هک کلش اف کلنزه سرور Aبهتره
خدا اتون راضی باشه
من گوشیم g3 beet
اندرویدشو تازه ابدیت کردم رفته اندروید 5
بازی روش نصب نمیشه
باید چه کار کنم
۱۷ تیر ۹۴، ۰۶:۲۴
پاسخ:
با اندروید 5 سازگار نیست
امیر حسین
مسخرس اه اه اه
سلام.داداش ورژن برا ios ندارى؟؟
۱۷ تیر ۹۴، ۰۶:۰۹
پاسخ:
سلام گاد اف جم لینک iOS  اضافه کردم
سید هاشم عمرانی
سلام من همه سرور های رو دانلود کردم ولی باز نمی شه
۱۷ تیر ۹۴، ۰۵:۵۶
پاسخ:
وارد شدنش که میشه سرور افلاین باشه وارد نمیشه چک کنید اگه انلاین بود وارد بشید
سلام.خسته نباشی.من این نسخه رو گرفتم خیلی خیلی خیلی خیلی خوبه.سایتتون هم بی نظیره
محمد حسین ذ
سلام کدوم  بهتره بین هکهاش لطفا جواب بدین
محمد حسین ذ
سلام کدوم  بهتره بین هکهاش لطفا جواب بدین
۱۷ تیر ۹۴، ۰۵:۵۴
پاسخ:
FHx 
A
B
سلام می خاستم بدونم تو کلن جنگی وجد نداره و نمی تونیم حمله کنیم راهی وجود داره با تشکور
۱۹ تیر ۹۴، ۰۱:۳۱
پاسخ:
اتک وار نداره

عالیه ولی اگر قابلیت رفتن به وار کلن و اتک وار هم داشت محشر بود فوق العاده
۱۷ تیر ۹۴، ۰۵:۵۰
پاسخ:
در اپدیت های بعدی شاید اتک وار هم اضافه بشه
داداش راهنمایی میکنی چطوری دانلود کنیم
۱۷ تیر ۹۴، ۰۵:۴۴
پاسخ:
روی لینک دانلود کلیک کن وارد سایت اپلود بوی میشی اونجا روی دانلود کند یا کم سرعت کلیک کن بعد یه صفحه میاد باید 50 ثانیه صبر کنید تا لینک ایجاد بشه بعد میتونی دانلود کنید

SALAM MAN AZ  SERVER A ESTEFADE MICONAM VAGHTI AZ  BAZI MIRAM DIGE NEMIYAD TA AKHARE LOADING MIRE VALI MIPARE BIROONN GOOSHIM SAMSONG GALXY I8262 HAST ROOT HAM NIST  BAYAD CHICAR CONAM TA BIAD   BARNAMEI BARNAAME I BEHINE SAZI CHIZI SORAGH NADARID   MAN BERIZAM BETOONAM BAZI RO BAZ CONAM GAVABAM RO BEDID MAM NOON MISAM
۱۷ تیر ۹۴، ۰۵:۳۶
پاسخ:
سلام
دوست  عزیز من هم روی گوشی بدون روت هم روت شده هم بلواستکس نصب کردم بدون مشکل وارد بازی میشه
معمولا نباید اینجوری باشه بازی پاک کنید دوباره نصب کنید شاید مشکلتون حل شد
سلام من یه مشکل خیلی جدی پیدا کردم.وقتی وار بازی میشم یهو میپره بیرون چیکار کنم؟؟
۱۷ تیر ۹۴، ۰۵:۳۳
پاسخ:
همه نسخه هارو تست کردم بدون مشکل وارد بازی میشه

داداش  خیلی خیلی ممنون نوکرتم خیلی ففدایی داری دستت درد نکنه واقعا کارت عالی بود   .

ایا هروقتی میشه رفت تو بازی؟
۱۷ تیر ۹۴، ۰۵:۳۱
پاسخ:
عزیزی
سرورها از قبل بهتر شدن بیشتر مواقع میشه وارد بازی شد
داداش بیا کلن بزنیم black wolf
۱۷ تیر ۹۴، ۰۵:۲۸
پاسخ:
چشم
واسه اندروید 5 کار میکنه؟
مرسی از سایتتان
۱۷ تیر ۹۴، ۰۵:۱۴
پاسخ:
والا رو اندروید 5 تست نکردم...ولی قبلا که کار نمیکرد ...
داداش دمت گرم خیلی گلی 

۱۷ تیر ۹۴، ۰۵:۱۳
پاسخ:
فدات
ببخشید  سرور این همیصه انلاینه
۱۷ تیر ۹۴، ۰۴:۵۷
پاسخ:
همیشه که انلاین نیست ولی از قبل خیلی بهتر شده
دمتون گرم خدا

سلام چرا روی هر سروری برای دانلود کلیک میکنم یه سایت با علامت های علکی میاد توروخدا لینک اصلی و مستقیم بزاری یا توی لاین بهم خبر بدبد 
ایدی لاین من :تارنگت
۱۷ تیر ۹۴، ۰۴:۵۶
پاسخ:
شما رو دانلود کلیک کنید وارد سایت اپلود بوی میشید ومیتونید دانلود کنید
اقا فرق سرور  a.  B.     C چیه

۱۷ تیر ۹۴، ۰۴:۵۱
پاسخ:
امکانات  هر سرور فرق میکنه مثلا ظرفیت کمپ های سرور a از b بیشتر...
سلام دادا کدوم سرور بهتره؟
۱۷ تیر ۹۴، ۰۴:۴۴
پاسخ:
A
B
سجاد حسن زاده
سلام دادا واقعا هک ورژن جدید کولاک کرده . دمت گرم برای تمامی هک ها
۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۵۹
پاسخ:
سلام سجاد جان 
قربانت
عطا حیدری زاد
ُلام وبسایت خیلی خیلی خوبی دارین میشه منم عضو نویسندگان بشم؟؟ خیلی دوس دارم!!!
راستی من یه دامینم دارم ولی هاست ندارم دامین یه ساله اگه خاستی همکاری کنیم سایت راه بندازیم!!

۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۵۶
پاسخ:
سلام
نویسنده در حال حاضر نیاز ندارم اگه خواستم اطلاع میدم
داداش وقتم پره وگرنه همکاری میکردم
سلام
این بازی ک به گوگل سینک نمیشه!!!
چیکار کنم حالا لطفا راهنمایی کنید...
سلام
این بازی ک به گوگل سینک نمیشه!!!
چیکار کنم حالا لطفا راهنمایی کنید...
۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۵۳
پاسخ:
سلام
این نسخه ها سینک نمیشه به جیمیل
سلام کدوم سرور بهتره
۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۵۲
پاسخ:
a,b
ماله من کار نمیکنه
۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۵۱
پاسخ:
اگه اینترنت وصل باشه وسرور انلاین باشه راحت وارد بازی میشه
سید امیر محمد
کارت عالیییییییه 
کلنم داره ایول 
دمت گرم
داش فرق سرور ها چیه
۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۴۶
پاسخ:
به علت اینکه تعداد کاربران زیاد میشه وفشار به سرور نیاد 3 تا سرور کردن
کدوم هک از همه بهتره؟ 
۱۶ تیر ۹۴، ۰۳:۰۰
پاسخ:
ّFhx
clash of soft
dark soul
ببخشید باید کودومو دانلود کنم

۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۳۶
پاسخ:
شما a دانلود کنید
کدوم سرور رو دانلود کنیم؟

۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۳۳
پاسخ:
فرقی نمیکنه هرکدوم دوست داری دانلود کن
سلام .جرا دانلود نمیشه 
۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۳۲
پاسخ:
مشکل کجاست عزیز؟
ببخشید باید کودم دانلود کنم ؟؟؟؟؟؟؟
۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۳۲
پاسخ:
هر کدوم دوست داری دانلود کن 
سلام من از ورزژن aاستفاده می کنم می پره بیرون اگه ارگز ورژن بی یا سی استفاده کنم درست می شه


۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۳۸
پاسخ:
سرور a مشکل نداره سالمه
سلام مب خاستم بدونم اسم سایتی که شما بازی هارو ازش می گیرید چیه جوابم رو بدید مممممممممممنننننننووووووووننننن

کدوم سرور بهتره aیاbیاc
۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۲۷
پاسخ:
a
b
سلام این برای کامپیوتره؟
۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۲۶
پاسخ:
اندروید
سرعت سرور عالی بود ممنون
سایتوتون عالی حیف  میشه رفت کلن ولی نمیشه رک داد  یا وار زد
سلام سایتتون عالیه حرف نداره فقط اگه میشد نسخه ها رو به صورت لینک مستقیم دانلود می کردیم بهتر میشد
۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۲۳
پاسخ:
سلام
تشکر از شما دوست گرامی

سلام دمت گرم علیرضا ما یه کلن ساختیم در حال حاضر 6 نفریم اسمشgod فقط یه کلن با این اسم هست اگه خواستید بیاید تا با هم متحد شیم
۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۰۵
پاسخ:
لول چنده داداشم؟
توحید حبیب زاده
سلام
من امروز این برنامرو خریدم ولی بعد از نصب وقتی میخواد بره توش به خاطر اینکه بازی کلش جدیدن ابدیت شده پیام میدهکه برنامه باید ابدیت بشه
راهنمایی کنید باید چیکار کنم


۱۶ تیر ۹۴، ۰۲:۰۲
پاسخ:
سلام
اولا این نسخه ها رایگان هستند ...
بابت اینجور چیزا پول نده...
اپدیت جدید دانلود کنید و ورژن قدیمی پاک کنید
سلام لطفا کلن دختر!نه فقط دخترا که پرچمش رنگارنگ هست و اسم لیدرش الهه هست که انگلیسی نوشته لیدرش اسمشو رو عضو مطالبتون کنید ممنون دو نفر هم به اسم آزیتا و کیتی داره

سلام.آیا سرورش همیشه آنلاینه و آیا قابلیت رفتن به کلن رو داره ؟

واقعا ممنونم سایت عالی .

۱۶ تیر ۹۴، ۰۱:۴۹
پاسخ:
سلام
نمیشه گفت همیشه انلاین ولی این نسخه بیشتر مواقع انلاین کلن داره
ایا میشه وارد کلن بشی؟
۱۶ تیر ۹۴، ۰۱:۳۹
پاسخ:
بله
سلام دوست عزیز،هکی ندارید که وارد کلن های معمولی بشه،و در همین ورژن هکی هست که خودش مپ بچینه؟به وبلاگ ماکهم یه سری بزن،ممنون از سایت خوبت که آرزوی دیرینه ما رو بر اورده کردی،

قربانت،فدات،ستاره بچینی،هک بکنی،آلوعه ورا بخوری،بوس بوس،ممنون
۱۶ تیر ۹۴، ۰۱:۰۵
پاسخ:
سلام
این نسخه ها کلن میره ولی اتک وار نداره
خیر باید خودت بچینی
چشم
کدوم نسخه بهتره

۱۶ تیر ۹۴، ۰۱:۰۲
پاسخ:
ّFHx
clash of soft
dark soul
یه سوال دیگه
کدوم سرورش ازهمه بهتره؟
A    B     C    ?????????????

۱۶ تیر ۹۴، ۰۱:۰۰
پاسخ:
َA
B
جون مادرت جواب بده
این همه یه روزه اپدیت اومد براشون؟
من دیروز همه نسخه ها رو دان کردم ینی باید دوره دان کنم؟
۱۶ تیر ۹۴، ۰۰:۵۹
پاسخ:
اره داداشم
باید دان کنید ولی این سری دان کنید اپدیت بعدیش میره واسه چند ماه دیگه
اﻗﺎ ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﻳﻪ ﺳﻮاﻝ ﺷﻤﺎ اﻳﻦ ﻛﻠﺸﺎﺭﻭ اﺯﻛﺪﻭﻡ ﺳﺎﻳﺖ ﻣﻴﮕﻴﺮﻳﺪ?
۱۶ تیر ۹۴، ۰۰:۵۷
پاسخ:
رو بنر کلیک کن اونجا اسم سایت زده
 بابا این c-a-bمنظور چیه کودومش رو دان کنم

۱۶ تیر ۹۴، ۰۰:۵۳
پاسخ:
هرکدوم دوست داری  
ََ
محمد حسین بقایی
سلام این سه تا سرور داره میشه بگبن چرا سه تا؟

 و کدومو دان کنم بهتره؟
۱۶ تیر ۹۴، ۰۰:۵۲
پاسخ:
3 تا گذاشتن که فشار نیاره به سرور 3 تاشم خوبه
واقعا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
salam kodom server dl konam baz mishe shologh nist????
۱۶ تیر ۹۴، ۰۰:۵۱
پاسخ:
3 تا سرور این نسخه خوبه 
سلام ببخشید کلش هک شده هارو از کدوم سایت میگیرید
سلام
یعنی داداش تکی وبت عالیه
واقعا میشه به کلن رفت
یا مثل بقیه سایت ها که سرمردمو شیره میالند
۱۶ تیر ۹۴، ۰۰:۳۸
پاسخ:
سلام
شیره اونایی میمالند که این نسخه هارو میفروشن 
به کلن میشه رفت ولی اتک وار نداره در حال حاضر
بچه ها کدوم ورژن بهترین سرور رو داره ؟؟؟
تو این سرور های که هستن کدوم خوبترن؟
خواهش جواب دین؟

۱۶ تیر ۹۴، ۰۰:۳۹
پاسخ:
ّّّFHx  
clashof soft
بچها قابلیت رفتن به کلن داره هورا عاششششششقتم 
داداش دمت گرم واقعا کارت عالیه ایول مرسی واقعا
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس