والکایری

والکایری به انگلیسی (Valkyrie) به معنی افسانه شمال اروپا می باشد. والکایری سومین نیرویی است که در ساختمان پادگان (Dark Barracks)بازی کلش آف کلنز آزاد می شود. این نیرو با جنسیت مونث دارای ظاهر ی است با موهای نارنجی یا قرمز کم رنگ، تبری بزرگ در دستانش دارد که از آن به عنوان سلاح بهره می گیرد. این نیرو از نوع زمینی است و هدف خاصی نداشته و نزدیک ترین نیرو یا سازه را مورد هجوم قرار می دهد. نام والکایری گرفته شده از یک افسانه متعلق به شمال اروپا می باشد، که در آن والکایری زنی بوده که با تبری بزرگ به جنگ ها می رفته و شعار او “بمیر یا بکش” بوده است

استراتژی هجومی:
  • این نیروی اکسیر سیاه قدرت زیادی در نابودی قهرمانان دارد . در ابتدا ی حمله او را برای جنگ با پادشاه بربر بفرستید تا با نابودی وی حمله ی مابقی نیروهایتان را موثر تر کنید.
  • والکایری همچنین نیروی ایده آل برای نابودی قلعه ی دشمن است ، او می تواند خیلی سریع تعداد بسیاری از نیروهای داخل قلعه ی دشمن را نابود کند.
  • سعی کنید والکایری ها را همزمان به داخل میدان نبرد نفرستید چون عوامل دفاعی دشمن (خصوصا خمپاره انداز ها و برج های جادوگر) می توانند خیلی سریع آنها را از کارایی بیاندازند.

استراتژی دفاعی:

  • والکایری یک نیروی بسیار قدرتمند و مقابله با آنها بسیار دشوار است به همین دلیل سربازان خوبی برای قلعه خواهند بود. ضرباتی که او وارد می کند به نوعی انفجاری است که به واسطه ی همین خصوصیت می تواند دسته های کمانداران، بربر ها و ویزارد ها را با چند ضربه نابود کند. البته باید به این نکته توجه داشت که والکایری فقط توان مقابله با ارتش پیاده نظام دشمن را دارد و در برابر عوامل هوایی دشمن کاری از پیش نمی برد.
  • اگر تصمیم بر این داشتید که از والکایری به عنوان نیروی خود در قلعه استفاده کنید تعدادی بربر را در کنار او در قلعه اسکان دهید. اگر چه والکایری بسیار قدرتمند تر از بربر هاست اما از نظر سایز و ظاهر در بین گروهی از بربر ها بسیار شبیه به آنها می شود و ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا دشمن متوجه این موضوع بشود در حالی که خیل عظیمی از نیروهایش را به واسطه ی این تعلل از دست داده است!

تفاوت های سطوح ارتقاء:

  • تنها تغییر والکایری در سطح سوم رخ می دهد . جایی که تبرش طلایی می شود.
نکات تکمیلی :
  • شخصیت والکایری که صورتش شباهت زیادی به کماندار دارد در روز یکم مارس 2013 به بازی افزوده شد و در 29 جولای همین سال توانایی آسیب رسانی اش افزایش یافت.
  • اگرچه والکایری بسیار قوی است و سلامتی بسیار خوبی هم دارد اما پانزده دقیقه طول میکشد که در پادگان تعلیم ببیند.
  • سی والکایری مستقر در اردوگاه های سطح بالا در کنار 4 والکایری مستقر در قلعه ی سطح بالا این امکان را به شما می دهد که حملاتی شامل بر 34 والکایری را به کار ببندید.

مشخصات