مرجع بازی کلش اف کلنز

دانلود نسخه های مود شده کلش اف کلنز

۱۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود رایگان نسخه هک شده بوم بیچ-نسخه بینهایت جم (Boom Beach Hack)

هک بوم بیچ

به صورت کاملا رایگان

آپدیت  96

نسخه هک شده بوم بیچ  را برای شما آماده کرده ایم  در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و می توانید همه سربازان را به راحتی بسازید ، این بازی هم مستقل از بازی بوم بیچ اصلی می باشد و آسیبی به آن وارد نمی کند

نسخه بدون نیاز به روت و بدون نیاز به حذف نسخه اصلی بوم بیچ

در این نسخه سرور همیشه انلاین هست

ادامه مطلب...
۳۸ نظر
YAS

گولم (Golem)

گولم

گولم نیروی قدرتمندی است که پس از کشته شدن به دو قسمت تقسیم می شود . قسمت های جدا شده " گولمیتز" نامیده می شوند و هر کدام از این دو توانایی آسیب رسانی به دشمن و همچنین سلامت جسمانیشان یک پنجم گولم است.
گولم همانند بالن ها ، غول ها و گراز سواران ابتدا به سازه های دفاعی دشمن حمله می کند.

ادامه مطلب...
۱ نظر
YAS

والکایری (Valkyrie)

والکایری

والکایری به انگلیسی (Valkyrie) به معنی افسانه شمال اروپا می باشد. والکایری سومین نیرویی است که در ساختمان پادگان (Dark Barracks)بازی کلش آف کلنز آزاد می شود. این نیرو با جنسیت مونث دارای ظاهر ی است با موهای نارنجی یا قرمز کم رنگ، تبری بزرگ در دستانش دارد که از آن به عنوان سلاح بهره می گیرد. این نیرو از نوع زمینی است و هدف خاصی نداشته و نزدیک ترین نیرو یا سازه را مورد هجوم قرار می دهد. نام والکایری گرفته شده از یک افسانه متعلق به شمال اروپا می باشد، که در آن والکایری زنی بوده که با تبری بزرگ به جنگ ها می رفته و شعار او “بمیر یا بکش” بوده است
ادامه مطلب...
۰ نظر
YAS

گراز سوار-هاگ رایدر (Hog rider)

گراز سوار Hog rider
گراز سوار
گراز سوار Hog Rider یکی از سربازانی ست که در دارک باراکس ساخته میشود. این سرباز بعد از مینیون ها که اولین سرباز دارک باراکس هستند ساخته میشود.
گراز سوار مردی سیاه پوست است که سوار بر گراز به سمت سازه های دشمن یورش می برد. سلاح گراز سوار یک چکش بزرگ است. دو دست بند طلایی بزرگ بر دست و یک گوشواره ی طلایی هم دارد.
چکش گراز سوار تقریبا نصف گرازی است که بر روی آن سوار است.
با استفاده از گراز او می تواند از روی دیوار ها بپرد و این مزیت خارق العاده ویژگی بارز گراز سوار است.
فقط دو دقیقه زمان تمرین در پادگان صرف آماده سازی این جنگجوی پرقدرت می شود.
به دلیل قدرت آسیب رسانی بالا در کنار قدرت سلامت قابل توجه و همچنین ترجیه حملات به سوی سازه های دفاعی دشمن ، می توان از گراز سوار به جای غول بهره برد.
ادامه مطلب...
۱ نظر
YAS

مینیون (Minion)

مینیون
مینیون از اکسیر سیاه متولد شده است و توسط مین‌های هوایی شناسایی نمی‌شود. مینیون‌ها هزینه آموزش پایینی دارند و در عوض بسیار شکننده و ضعیف هستند.مینیون ها یکی از پر استفاده ترین نیرو ها در کلش اف کلنز هستن و بازیکن ها معمولا از اونها در استراتژی فارمینگ  استفاده میکنن و گاهی اوقات هم در کلن وار.
ادامه مطلب...
۰ نظر
YAS
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس