مرجع بازی کلش اف کلنز

دانلود نسخه های مود شده کلش اف کلنز

دانلود رایگان نسخه هک شده بوم بیچ-نسخه بینهایت جم (Boom Beach Hack)

هک بوم بیچ

به صورت کاملا رایگان

آپدیت  96

نسخه هک شده بوم بیچ  را برای شما آماده کرده ایم  در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و می توانید همه سربازان را به راحتی بسازید ، این بازی هم مستقل از بازی بوم بیچ اصلی می باشد و آسیبی به آن وارد نمی کند

نسخه بدون نیاز به روت و بدون نیاز به حذف نسخه اصلی بوم بیچ

در این نسخه سرور همیشه انلاین هست


 

ویژگی های نسخه هک شده بازی بوم بیچ 

دارای طلای بینهات و نامحدود

دارای چوب بینهات و نامحدود

دارای الماس و جم بینهایت و نامحدود

ئذاذای سنگ بینهات و نامحدود

درای آهن بینهات و نامحدود

قابلیت های مختلف بازی

بدون ایجاد مشکل برای بازی اصلی

 

تصویری از نسخه هک شده بازی بوم بیچ 

نکته: این نسخه هک شده کلش رویال کامل جدا از سرور اصلی بازی میباشد و بر روی سرور فرعی قرار دارد یعنی شما در نسخه هک شده قرار دارید و به کلن های نسخه هک میتوانید بروید و نه نسخه اصلی و … همچنین هنوز بازی باگ هایی در قسمت های مختلف بازی دارد از جمله عدم سیو شدن یعنی با خروج از بازی دوباره به حالت اول بر میگردد و … دارد.

توجه: سرور فرعی قدرت و توانایی سرور اصلی بازی را ندارد بینابراین ممکن است گاهی اوقات سرور افلاین و یا شلوغ شود و نتوان وارد بازی شد و با ارور مواجه شوید در این صورت در مواق دیگر وارد شوید.


فرمت : Apk اندروید 4.0.3 و بالاتر

حجم 75 

لینک مستقیم



Boom Beach

Boom Beach Hack

Boom Beach Hack Free

آموزش تصویری هک بازی بوم بیچ

آموزش هک بازی بوم بیچ

آپدیت جدید بازی Boom Beach

برنامه هک بوم بیچ

بوم بیچ مود شده

بوم بیچ هک شده

بوم بیچ هک شده رایگان

بوم بیچ هک شده واقعی

جدیدترین نسخه های هک شده بوم بیچ

دانلود بازی Boom Beach

دانلود بوم بیچ mod

دانلود بوم بیچ مود شده

دانلود بوم بیچ هک شده

دانلود رایگان Boom Beach Hack اندروید

دانلود رایگان نسخه بینهایت جم بوم بیج

دانلود رایگان نسخه هک شده بوم بیچ

دانلود رایگان هک بوم بیچ

دانلود نسخه مود شده بوم بیچ

دانلود نسخه هک شده بوم بیچ

دانلود هک Boom Beach

دانلود هک بازی بوم بیج

دانلود هک بازی بوم بیج Boom Beach Hack

دانلود هک بوم بیچ رایگان

دانلود هک بی نهایت Boom Beach

دانلود هک سرور اصلی بازی بوم بیچ

دانلود هک واقعی بازی بوم بیچ

روش هک بازی بوم بیچ

نسخه مود شده بازی بوم بیچ اندروید

نسخه مود شده بوم بیچ

هک Boom Beach رایگان

هک boom beach

هک بازی Boom Beach

هک بازی بوم بیج

هک بازی ساحل بوم

هک بوم بیچ

هک بوم بیچ 1396

هک بوم بیچ 2017

هک بوم بیچ اندروید

هک بی نهایت بازی Boom Beach

هک جدید بوم بیچ

هک جدید ساحل بوم اندروید

هک جدید و رایگان بوم بیچ

هک ساحل بوم

YAS

نظرات (۳۸)

اینستا گرام ها

ممنونم عالی بود

ممنونم

سلام بازی باهالیی ولی نمیاد من 10 بار نصب کردم ولی نیاورد الان دوباره برای بار 11 هم دارن نسب میکنم ولی نمیاره میشه جواب بدین سری
۳۰ آذر ۹۷، ۲۱:۳۰
پاسخ:
سلام  نسخه ها جدید باید نصب کنید
من نمی تونم  نصب کنم تورو خدا  بهم  بگین
آقا نیومد چیکار کنم؟
چرا میگه همش اینترنت قطع
چرا باز نمیشه

سلام مدیریت سایت عزیز من بازی رو نصب کردم ولی ارورو کانکت نبودن اینترنت رو میده درصورتی که اینترنتم وصله لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم.
سلام خخخخخخخخ
چرا هرچی میزنم باز میشه ولی میگه اینترنت نداری

هی میگه اینترنتشون چک کن
کی ها سرور انلاینه
الان درسته
چرا نصب نمیشه

ببخشید من با وای فال می رم ولی باز نمی کن جواب بدین زود سرع خواهش جواب بدین 




عااااااااااااااااااااااالللللللللللللاییییییییییییی
الان اگه دانلود کنم درسته

الان اگر دانلود کنم درسته
چرا نمیاد اینتر نت دارم لطفأ سری جواب بدید

چرا نمیاد اینتر نت دارم لطفأ سری جواب بدید

امیررضا زارع
چرا اجرا نمیشه من نصبش کردم حمش میگه به ایرترنت موتصل شوید میشه جواب بدید
باز نمی کنه

۲۵ دی ۹۶، ۲۲:۱۱
پاسخ:
سلام 
آپدیت جدید نصب کنید
نیاربالا

خوبه

سرور آفلاینه دانلود نکنید
ببخشید چی کار کنیم تا برین توی بوم بیچ هک شده
چرا وقتی می ری تو بازی میگه که اینترنت رو چک کن ولی اینترنت من پرستانه و تموم نشده

سلام میرم تو بازی میگه انترنتتو چک کن باید چکار کنم لطفا بگید
میشه اتک زد

بالا نمیاد
رفتم چلی هر ساعتی همینو میگه لطفا بگید خواهشن ایا کسای دیگه براشون میاد
چرا نمیشه میگه اینترنت رو چک کنید
۹ شهریور ۹۶، ۰۷:۵۴
پاسخ:
ساعت های دیگه وارد شید
امیر حسین غلامی
چرا نمیشه وارد بازی شود

چرا هی میگه انترنتمو چک کنم زود جواب بدین
۲۸ مرداد ۹۶، ۲۰:۱۴
پاسخ:
سلام
سرور افلاین جتما
خیلییییزیی عالییی
امیر حسین
عالیه 
خوبه بالاخره یه چیز مجانی اضافه کردین
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس