مرجع بازی کلش اف کلنز

دانلود نسخه های مود شده کلش اف کلنز

دانلود رایگان آحرین نسخه هک کلش رویال( بینهایت جم و سکه)- clash royale hack


هک کلش رویال


نسخه هک شده کلش رویال

آپدیت   1396


همانطور که میدانید کمپانی سوپرسل که ارائه دهنده بازی پرطرفدار و محبوب کلش آف کلنز است اقدام به ارائه بازی جدیدی به نام کلش رویال کرده است که برخی از کاراکتر های بازی کلش اف کلنز هم در این بازی هستند.همانطور که میدانید قبلا در این وب نسخه های هک شده کلش آف کلنز را معرفی و برای دانلود قرار داده ایم حال  نسخه هک شده بازی کلش رویال که از جم و سکه  نامحدود و بینهایت برخوردار است قرار داده ایم

توجه:


سرور نسخه های مود شده کلش رویال ار سرور اصلی بازی جداست بنابراین قدرت و توانایی سرور اصلی را ندارد برای همین ممکن است سرور بازی خیلی مواقع افلاین و یا شلوغ شود و نتوانید وارد بازی شد در این صورت باید منتظر باشید تا دوباره سرور بازی انلاین و یا خلوت شود و وارد بازی شوید .



حجم :89مگابایت
 نیاز به روت: خیر
فرمت : apk  اندروید
ورژن 1.8.0





کلش هک شده 

clash royale

clash royale for android

download clash royale mod

hack clash royale

mod clash royale

آموزش هک بازی کلش رویال

آپدیت جدید هک کلش رویال

آپدیت نسخه هک شده کلش رویال

بازی هک شده کلش رویال

دانلود آخرین نسخه کلش رویال

دانلود رایگان نسخه مود شده کلش رویال-clash royale

دانلود رایگان نسخه هک شده کلش رویال

دانلود رایگان هک clash royale

دانلود نسخه مود شده کلش رویال

دانلود نسخه هک شده کلش رویال

دانلود نسخه هک شده کلش رویال اندروید

دانلود هک clash royale

دانلود هک کجانی کلش رویال

دانلود هک کلش رویال

دانلود هک کلش رویال android

دانلود هک کلش رویال برای اندروید

دانلود کلش رویال بینهایت جم

دانلود کلش رویال هک شده

رویال کلش

رویال کلش مود شده

مود زویال

مود کلش رویال

نسخه بینهایت جم کلش رویال

نسخه بینهایت سکه کلش رویال

نسخه هک شده کلش رویال

هک clash royale

هک جم کلش رویال

هک سکه و جم کلش رویال

هک کلش رویال

هک کلش رویال 2016

هک کلش رویال ios

هک کلش رویال اردیبهشت 95

هک کلش رویال اندروید

هک کلش رویال تابستان 95

هک کلش رویال تیر 95

هک کلش رویال رایگان

هک کلش رویال مرداد 95

ورژن جدید هک کلش رویال-clash royale

کلش رویال

کلش رویال بینهایت

کلش رویال مود شده

کلش رویال هک شده

کلش رویال هک شده جدید

کلش رویال هک شده رایگان

کلش رویال هک شده واقعی

YAS

نظرات (۷۴)

سلام
یعنی واقعا کلش قابل هک شده؟
۳۰ آذر ۹۷، ۲۱:۳۳
پاسخ:
بله
من رفتم تو بازی بعد رفتم بیرون دوباره رفتم تو ش 100 درصد پر میشد بعد میومد بیذون 

تا پنجا درصد میاد ودیگه نمیاد چی کار کنم
آخر مطلب یعنی کجا همه جا رو خوندم نبود


من هر یک ساعت دوباره میرم ولی تا پنجاه درصد میر ه😣😣
۲ مرداد ۹۶، ۲۲:۲۴
پاسخ:
سلام
به زودی سرور جدید میزارم
چرا بالاتر از 50 درصد نمیره
چرا خطا میده اینترت قطع شده    من که اینترنت دارم؟؟
۱۱ تیر ۹۶، ۲۲:۳۳
پاسخ:

دقت کنید که اگر در موقع اول بازی لود نشود لطفا چند بار دیگر امتحان کنید میاد چون سرور ها شلوغ میباشد و این باعث میشود تا شاید بعضی وقتی ها دیر لود شود.
اگر بعد از مدتی با پیغام شما تخریم شده اید مواجه شدید یکبار از تنظیمات گوشی  مدیریت برنامه ها داده های بازی را پاک کنید
چرا اولین بار رفت توش بعد که میرم تا پنجاه میر میپره بیرون

۹ تیر ۹۶، ۱۹:۳۳
پاسخ:
سرور شلوغ دوباره بعدا امتحان کنید
امیر مهدی
لینک دانلود جم دسته بی نهایت رو میخوام
۹ تیر ۹۶، ۱۹:۳۳
پاسخ:
اخر مطلب هست
سلام ممنون از سایت خوبتون فقط سوال دارم من تقریبا تمام ساعت ها امتحان کدرم بازنشد لطفا راهنمایی کنید😣😣😣😣
۷ تیر ۹۶، ۰۰:۰۳
پاسخ:
سلام
سرورشلوغ شده سخت میشه وارد شد سعی میکنم در آینده سرورهای جدید اضافه کنم 

سلام اقا پس چرا لینک دانلود این بازی نیستش

این فقط بار اول میاره دیگه نمیاره
۳ تیر ۹۶، ۱۵:۴۳
پاسخ:
سلام
به خاطر شلوغ بودن سرور باید ساعت های دیگه امتحان کنید 
لینکش کو؟
۲۹ خرداد ۹۶، ۱۶:۱۷
پاسخ:
سلام اخر همین مطلب لینک دانلود هست
وقتی میام تو بازی خط از 50بالاتر نمیره چرا 
۲۷ ارديبهشت ۹۶، ۲۰:۲۷
پاسخ:
سلام
سرور شلوغ بعدا امتحان کنید
عالی
این چرا اینقدر طول میده با اینکه اینترنتم قویه؟
۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۱۶:۵۳
پاسخ:
سرور کلش رویال مود شده ضعیف 
سلام داداش ترخدا انقدر میگی درست میشه تو اپدیت بعد خوب درستش کن دیگه اه اه اعصابم خورد شدش این چه هکیه
لینک نداره
😨😨😨
۳ اسفند ۹۵، ۱۶:۰۴
پاسخ:
داره عزیز اخر مطلب هست
سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما می خواستم خواسته ای از شما داشته باشم اگر ممکن است فایل سیو با زی کلش اف کلنز خود را برایم ارسال کنید ممنون می شوم متشکرم  hosseinbalali1382@gmali.com
چطور نصب کنم
خوبه ولی سرور شلوغه و سربازای جدیدش نیستن

خوبه ولی سرور شلوغه و سربازای جدیدش نیستن

خوبه ولی سرور شلوغه و سربازای جدیدش نیستن

امین هونتر
سلام لطفا درست کنید
امین هونتر
سلام چرا تا 50 درصد میره به نمیره باز نمیسه
۲۰ بهمن ۹۵، ۱۶:۰۲
پاسخ:
سلام سرور شلوغه
ممنون از هک
چطور دانلود میشه


اق چجوری دانلود میشه هیچ جا ننوشته اینقدر اعصابم خورده که میحوا فهش بدم
۱۴ بهمن ۹۵، ۱۵:۳۶
پاسخ:
سلام
اخر مطلب نوشته دانلود
ببخشید مال من هرچی بازش میکنم هی میگه دوباره امتحان کن یا میگه اینترنت متصل نیست ولی اینترنتم متصله
۷ بهمن ۹۵، ۲۲:۰۷
پاسخ:
سلام
سرور شلوغ میشه ضعیف میشه ذر آینده سرورهای بهتر میزارم
چطور میشه دانلود کرو

چطور داندود می شود

سلام
من یه بار وارد بازی شدم بعد خواستم وارد شم تا 50 درصد پر میکنه بعد میاد بیرون واسه چی اینجوری میشه؟؟؟؟
۷ بهمن ۹۵، ۱۶:۰۵
پاسخ:
سلام احتمالا سرور شلوغ
اه اه این که داغونه نیروهاش همه لجندری بعد خودشم نیروهارو برمیداره هر روز هم 30 دقیقه سرورش آنلاینه اصن درهم برهمه
چرا نمیاد شما باید بهترین نسخه رو تو این سایت معروف بزاری آخه    اه چیه این ؟
۱ بهمن ۹۵، ۱۵:۵۵
پاسخ:
سلام  به زودی سرورهای قوی میزارم
چجوری بازی نصب می شود

۱ بهمن ۹۵، ۱۵:۵۶
پاسخ:
سلام مثل بازی های دیگه نصب کنید
محمد امیر سیفی
سلام شما باید سعی کنید بهترین نسخه ها رو داخل این کانال بزارید تا همه دانلود کنن
ممنون عالی
داداش ما همه کارارو کردیم ولی اصلا اول بازی از پنجاه درصد بالاتر نمیره
پاییز شاد
حالا میگیری داداش نیما طاهری مارو مسخره میکنی
سلام خسته نباشید من بازیو دانلود کردم یه بار رفتم توش اومدم بیرون دیگه توش نمیرفت یه بارم بازیو حذف و نصب کردم ولی بازم جواب نداد
دوستان برای وبلاگ خودم که درود کلش آف کلنز با کلش رویال هست به چند نویسنده نیاز دارم که کپی نکند کسی هست کمک کنه آدرس وبلاگ 
 http://www.Iranclashoofclans.blog.ir
اهنگ داخل بازی اسمش چیه
چرا میبره بیرون موقعه اتک ۱ نیرو ام میتونم ببرم
۱۷ مرداد ۹۵، ۱۳:۵۶
پاسخ:
بازی دارای یکی دو باگ هست که در آپدیت های بعدی رفع خواهد شد
ببخشید من یک بار رفتم دیگه بعد همش سیاه میشه و میتونم نیروی دلخوام رو بزارم ولی اتک نمیشه زد

۱۷ مرداد ۹۵، ۱۳:۵۵
پاسخ:
سلام یکبار بازی را از تنظیمات گوشی مدیریت برنامه ها داده هاشو پاک کنید
دمت گرم 
ممنون
ببین من دادها شو پاک میکنم بعد دوباره از اول میاد بازهم میپره بیرون
۱۸ تیر ۹۵، ۰۸:۴۰
پاسخ:
این مود تازه اومده دارای مشکلاتی هست فعلا کاری  نمیشه کرد تا آپدیت جدید بیاد
سلام اقا چرا جوابمو نمیدید نیروهای دلخواهمو نمیتونم ببرم

۱۳ مرداد ۹۵، ۱۴:۵۶
پاسخ:
پست به روز شد
سلام من که وارد میشم خوبه ولی نمیتوانم نیروی دلخواه خودم را ببرم فقط یک نیرو میتوانم ببرم اونم با انتخاب خودشه

۱۸ تیر ۹۵، ۰۸:۴۲
پاسخ:
سلام فعلا همینطوری استفاده کنید تا آپدیت جدید 
لطفا بهم بگین من دو دقیقه بازی میکنم میاد بیرون بعد باید باز داده ها رو پاک کنم باز هم این یعنی چی وقتی هم میرم ات اونی که باهاش بازی میکنم هیچ کاری نمیکنه

سلام اون کار هایی که گفته بودین  رو کردم ولی تا صد پر میشه یک دفعه از بازی میپره بیرون
۱۸ تیر ۹۵، ۰۸:۴۴
پاسخ:
دوباره نصب کنید
اقا وقتی یه بارسوپرمجیکال باز میکنم دیگه نمیتونم باز کنم واتک که میزنم کلا هنگ میکنه وفقط دفعه اول میتونم بیام دیگه نمیتونم وارد شم لطفا جواب بدید باتشکر
۱۸ تیر ۹۵، ۰۸:۴۴
پاسخ:
تو نظرات قبلی هم توضیح دادم چون این مود تازه اومده چندتا باگ داره که در آپدیت های بعدی احتمالا رفع خواهد شد
چرا از بازی میپره بیرون

۱۷ تیر ۹۵، ۱۷:۵۰
پاسخ:
دیدگاهای قبلی بخونید
سلام لطفا جوابم بدید چرا یک وقتی هایی از بازی بیرون میره میخوای وارد بازی بشی روی 100میاد دوباره میره بیرون
۱۷ تیر ۹۵، ۱۷:۴۹
پاسخ:
تو دیدگاهای قبلی توضیح دادم برای اینکه بتونید دوباره وارد بشید بازی باید از تنظیمات گوشی -مدیریت برنامه ها -داده هاشو پاک کنید
اقا این هک هزار تا مشکل داره به سازندش بگید هل کنه مثلا وقتی یه ات میزنی دیگه به صفحه اول بازی بر نمیگرده یا اصلا نمیتونی دست عوض با دستی که خود سازنده گذاشته میشه رفت و یکبار که بازی کنی میره بیرون دیگه نمیاد 
۱۷ تیر ۹۵، ۱۷:۴۸
پاسخ:
چنتا باگ داره بازی خب تازه اومده طبیعی در آپدیت های بعدی درست میشه 
من وقتی میرم توش میاره ولی وقتی اتک میزنم هیچکس بازی نمیکنه و وقتی هم میبرم بازی هنگ میکنه و وقتی یک بار میرم بیرون و میام تو دیگر نمیارد لطفا هرچه زودتر پاسخ بدید با تشکر.
راستی سایتتون مهشره لطفا هک های دیگر هم بیارید.
🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠
۱۷ تیر ۹۵، ۱۷:۴۷
پاسخ:
یکی دوت باگ داره که در آپدیت های بعدی شاید رفع بشه تازه اومده به مرور زمان بهتر میشه
خیلیییییییییییییییییی باحال بود
سایتتون عالی منتظر ابدیت جدید هستم 
مال من یه بار بیشتر نیامد

۱۷ تیر ۹۵، ۰۱:۵۷
پاسخ:
از تنظیمات گوشی مدیریت برنامه ها بازی رو داده هاشو پاک کن میاد
ممنون عالی
اقا سایتتون عالیه توپه عشششششقه 
شهریار جاوید
کی جدیدرو میزارین

۱۴ تیر ۹۵، ۱۳:۵۰
پاسخ:
دنبال یه سرور خوبم پیدا کردم میزارم
Mohammad Kermanshahi
وارد بازی نمیشه هر کاری مبکنم همش میگه unable to conect please check your internet conection!!!!!
مشکل اینترنتی هم ندارم
۱۳ تیر ۹۵، ۱۳:۳۴
پاسخ:
به زودی سرور جدید میزارم
Mohammad Kermanshahi
Vase man hamash mizane unable to conect chikaresh konam?!

هی داداش این مید ولی خوب نیست بعدی کی میادهر وقت ا.مد بفرست لطفا
۲۱ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۲۹
پاسخ:
اومد میزارم
سلام جواب بده عالی بود کاری کن که بیشتر واد سایتت شم ممنون
عرفان لول 12 کلش رویال
من اولین نفر دانلود کردم.
ایول
اقا پس چی شد؟
کی لینک رو میزارید ؟ میخوام اولین نفر دانلود کنم😉
۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۹:۱۴
پاسخ:
گزاشتم
عرفان لول 12 کلش رویال
نسخه ی هک شدش میشه اتک زد؟
۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۹:۱۴
پاسخ:
این نسخه چون اولشه دارای مشکلاتی هست که در اپدیت های بعدی احتمالا رفع خواهد شد
عرفان لول 12 کلش رویال
سلام نسخه ی بینهایتش رو 95/2/19 میزارید؟ من بی صبرانه منتظرم ممنون از سایت شما😉
۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۲۱
پاسخ:
سلام میزارم فردا
ممنون بابت جواب.
خدا کنه کار کنه.
۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۲۱
پاسخ:
کار که میکنه ولی چون ورژن اول دارای مشکلاتی هست که در آپدیت های بعدی رفع میشه
من  بی صبرانه منتظرم.
کی میزارید؟؟
۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۲۰:۳۹
پاسخ:
فردا 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس